Kyllä. Osa foorumin porukasta ei vaan osaa millään lopettaa.Tämä viimeinen keskustelu kai lähti siitä, että Kontiola on Cmoren asiantuntijana?
No, minusta hän on siinä(kin) roolissa kuten pelaajana, hyvä, taitava ja viihdyttävä esiintyjä.
Totta.Viimeisiä pelaajia, jotka ovat oppineet ulkojäiden kautta pelaamisen. Näytti taas mikä on ero taidon ja halun välissä.
Kontiola ei ollut liigan parhaassa fyysisten kunnossa mutta näytti mitä tarkoittaa pelisilmä.
Marek Langhamer,Henrik Haapala,Leo Lööf ja jos lasketaan ni liigatasolla Jani Nyman,Jakub Kos.Mäntykivi ja Lancaster tuli ainakin mieleen.
60- ja 70-luvuilla näitä riittää jonoksi asti.Onko palstan tilastoniilolla tiedossa Ilveksessä pelanneita pelaajia, jotka ovat ripustaneet kaulaansa mitallin kaikilla Ilveksessä pelaamillaan kausilla?
Onko muita, kuin Konna?
Ja tietenkin Ilveksessä vain viime tai tällä kaudella pelanneet pelaajat kuten Baptiste, Johansson, Tikka, Tuulola, Latvala, Ruokonen, Nikolishin jne.Marek Langhamer,Henrik Haapala,Leo Lööf ja jos lasketaan ni liigatasolla Jani Nyman,Jakub Kos.
No perkele, oon odotellut sitä. Oliko se tuossa Suomi-Ruotsi pelissä?Konnalta erinomainen esiintyminen studiossa, pidin
Slovakia - KanadaNo perkele, oon odotellut sitä. Oliko se tuossa Suomi-Ruotsi pelissä?
Onkohan tuo Tanska sitten tilalle tullut sen takia? Vaikka Konna onkin huipputyyppi niin en minä jaksa perään parkuakaan.Santtu Silvennoisen mukaan Levin reissu ennen pronssipeliä vei Ilveksen mielenkiinnon pestata Konna liigajoukkueen valmennusryhmään. Eipä tempaus ollut ihan loppuun saakka ajateltu.
Petri Kontiolalle kävi kylmät – Ilveksen kiinnostus lopahti
Iltalehti kokoaa jokaisesta kisapäivästä kolme kiinnostavinta pointtia. Tässä ovat tiistain pointit.www.iltalehti.fi
Joo kyllähän nyt ammattitaitoa tuli lisää vaikka Konna huippupelaaja olikin. Noviisi olisi vasta valmentajapiirissä.Onkohan tuo Tanska sitten tilalle tullut sen takia? Vaikka Konna onkin huipputyyppi niin en minä jaksa perään parkuakaan.
Jos pitää paikkansa, niin ymmärrettävää. Tässä yritetään tulla ammattimaiseksi organisaatioksi.Santtu Silvennoisen mukaan Levin reissu ennen pronssipeliä vei Ilveksen mielenkiinnon pestata Konna liigajoukkueen valmennusryhmään. Eipä tempaus ollut ihan loppuun saakka ajateltu.
Petri Kontiolalle kävi kylmät – Ilveksen kiinnostus lopahti
Iltalehti kokoaa jokaisesta kisapäivästä kolme kiinnostavinta pointtia. Tässä ovat tiistain pointit.www.iltalehti.fi
Samat ajatukset, toisaalta olisin nähnyt mielelläni Kontiolan penkin takana ja olisi ollut mukava seurata, mitä uutta tuo. Ja jos hänellä omia haluja siihen suuntaan on, niin varmasti paikkansa vielä löytää.Onkohan tuo Tanska sitten tilalle tullut sen takia? Vaikka Konna onkin huipputyyppi niin en minä jaksa perään parkuakaan.