Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Kerhossa voisi päästä limutteleen ja jauhaan yv:tä. Meillähän Palve tykkää pelata "Konnan paikalla" YV:llä, ainakin näin olen ymmärtänyt.
Pienempi yv vastuu Konnalle olisi ollut kohdallaan jo viime kaudella.Kerhossa voisi päästä limutteleen ja jauhaan yv:tä. Meillähän Palve tykkää pelata "Konnan paikalla" YV:llä, ainakin näin olen ymmärtänyt.
Kovaksi on kyllä touhu mennyt kun punakoneesta puhutaan saatesanoilla ”jos on uskominen”.Vaikea uskoa, jos jäsen Punakonetta on uskominen, että kieltäytyi Tapparan valmennuspestistä, koska ei halunnut pettää Ilves-kannattajia. Ainahan tietysti tilanteet voi muuttua.
Jos mestaruutta hakee niin Kerho on pois kuvioista.JOS , Konna jatkaa uraansa, kaikista realistisimman joukkueet ovat (suomesta) Kerho tai Ilves
Kyllä sitä märkää otettiin ihan kesken sarjojenkin. Itsellä on nollatoleranssi pelaajille jotka eivät ymmärrä missä kohtaa kautta sitä holia kannattaa tai ei kannata ottaa. Mtta JOS Konna jostain syystä nyt Ilvekseen sopimuksen vielä saisi niin ensinnäkin siinä sopimuksessa täytyy olla pykälä että yksikin yöjuoksu ja sopimus puretaan. Toiseksi rahamäärä joka miehelle maksettaisiin täytyy olla sen kokoinen että voidaan puhua low risk, high reward-sopimuksesta.Täytyy myöntää, että meni koko kuvio itsellä ohi keväällä ja ei ole tarkoitus tuoda samaa keskustelua ylös. Itse en usko tippaakaan, että Konnan heikommat otteet playoffeissa johtui ainakaan mistään alkoholin käytöstä vaikka olisikin yksi märkä otettu Ässät sarjan jälkeen, kun seuraavaan peliin oli 5 päivää. Pitkän kauden tuomaa väsymystä, paineita, loukkaantuminen?
Kuka tietää mikä se syy oli, mutta heikko vire tuohon saumaan osui. Konna silti erittäin laadukas pelaaja ja nyt voisi, ehkä olla mahdollista kuormittaa vähän vähemmän. En silti usko, että jatkaa.
Joo, tokikaan ei ollut tarkoituksena epäillä. Sanavalinta taisi olla vähän huono itsellä.Kovaksi on kyllä touhu mennyt kun punakoneesta puhutaan saatesanoilla ”jos on uskominen”.
En usko hetkeäkään Kontiolan menevän naapuriin.
Konna ei oikein sovi Porilaiselle tavalle..Lähellä sopimusta Porin Ässiin kuulemani mukaan.
Lähellä sopimusta Porin Ässiin kuulemani mukaan.
Itse olen kuullut, että pääsee muutaman vuoden alaikäisenä Kilpureihin pelaamaan Ikämies kiekkoa.Lähellä sopimusta Porin Ässiin kuulemani mukaan.
Veikkaisin, että jouluun asti Porissa ja sitten Tapparaan Voi helvetti näitä palstatietäjiä, on n. 0.001% chanssi, että menee Pataan. No mitäköhän seuraavaks..No niin...
Eli yhtään mitään huhua ei ole ollut Kontiolasta ennen tuota maikkarin juttua.
Nyt on menossa naapuriin ja Poriin. Jatkoajan palstallakin joku kertoi myös, että naapuriin menossa.
Vielä "tieto"-nimimerkkejä pari kertomaan, että meneekin Ouluun tai Vaasaan.