Petri Kontiola

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Niin joku pitää mitäkin jargonina..itse olen Konnan tuntunut yli 20 vuotta niin luulen että jotain asioita tiedän/huomaan mitä on tapahtunut..sitä en tiedä onko Konna vie fyysisesti siinä kunnolla että voi Liigassa pelata muuta kun hoikassa kunnossa on ja eletty nyt terveellistä elämää..muuhun tuohon kirjoitukseen en ota kantaa siellä voi olla jotain väärää faktaakin
Jos kerta tunnet Konnan niin sano ny sille että lopettaa sen vitun Velkavuorenkanssa golffailun… Suomeen vaan treenaan niin hyvä tulee
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 897
Etkös sää aiemmin todennut, että Konna ei halua pettää Ilveksen kannattajia menemällä Tapparaan?
Kommentoin vaan sillloin valmennus pestiä en muuta..kaikki pirkanmaalaiset ihmettelivät Juujärven hankintaa valmennukseen mies jolla ei ole mitään asiaan mihinkään missä ihmisiä ohjataan tai tarvis kehittää pelaajia paremmaksi..kommunikointi taita täysi nolla..
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Kaikki merkit viittaa, että veri vetää magneetin lailla kaukaloon, siis sydän sanoo, miten järki.
Punakoneen viestiin liittyen jokainen konnan livenä nähtyä, on kilot karisseet.
Se ei toki tarkoita, että hapenottokyky ja lihaksisto ammattiurheijan vaatimalla tasolla.

Henkilökohtaisesti veikkaan konnan liukuvan liigajäille jossain, onko ura pitkä, sen aika näyttää.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Etkös sää aiemmin todennut, että Konna ei halua pettää Ilveksen kannattajia menemällä Tapparaan?
Eiköhän täällä suurin osa Ilveksen kannattajista ole jo hylännyt Kontiolan eli heille lienee sama missä pelaa.Itse ottaisin ehdottomasti Ilvekseen. Perinteinen veijari ja virtuoosi,eli Ilves.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
511
Kesällä pari kertaa viikossa ajellu golfkärryllä, muutama hassu höntsyjäävuoro syksyllä ja muutaman tuopin vähentyminen viikossa ja yhtäkkiä mies on kaikkien aikojen kunnossa?

Ne on varmaan ne pohjat niin hyvät viime keväältä, riippuu tietysti mistä pohjista puhutaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Jaa että suoraan Velaksin kainalosta Espanjan golfkentiltä Ilvekseen.

Unohtakaa tää Kontiola jo ihan oikeasti. :D
Olis aika paljon helpompi unohtaa jos aivan selkeää roolia miehelle ei kokoonpanosta löytyisi. Märkää tai ei niin peliotteilla menisi heittämällä vahvistamaan kokoonpanoa.

Itseasiassa Konna saisi tulla viemään pojat märälle, ehkä tuo pelikin siitä vähän rentoutuisi.
 
Ylös