Voi olla, että huomenna joku kyllä muistuttaa.No, kun ton pätkän on kelannut monta kertaa, niin ihme jos pelaa peliäkään. Voi helkutin sklenicka minkä teit. Urpo mikä urpo.
Voi olla, että huomenna joku kyllä muistuttaa.No, kun ton pätkän on kelannut monta kertaa, niin ihme jos pelaa peliäkään. Voi helkutin sklenicka minkä teit. Urpo mikä urpo.
No ei välttämättä, mutta mitä itse tuota tilannetta olen katsonut, niin ei toi nyt ihan pieni tälli ollut.Ei varmaan nyt kannata tulokkaan viestejä uskoa.
Olenko tulokas?Ei varmaan nyt kannata tulokkaan viestejä uskoa.
Kuka? Gooni Salmela?Voi olla, että huomenna joku kyllä muistuttaa.
Ei ollut iso tälli, mutta tapahtui nopeasti niin siinä ei välttämättä kerkeä jännittään lihaksia niin ei tullut suurta "vahinkoa" kun lihakset on rentona. Ilkeätä tekee varmasti.No ei välttämättä, mutta mitä itse tuota tilannetta olen katsonut, niin ei toi nyt ihan pieni tälli ollut.
Jaa-a. Voi olla että jokainen käy vuorollaan pohkeille napsimassa. Huomenna olemme varmasti fiksumpia.Kuka? Gooni Salmela?
Onneks Petri ei edusta tätä nykyistä "kynäniska" sukupolvea niin jotain toivoa voi olla.Ei ollut iso tälli, mutta tapahtui nopeasti niin siinä ei välttämättä kerkeä jännittään lihaksia niin ei tullut suurta "vahinkoa" kun lihakset on rentona. Ilkeätä tekee varmasti.
No uskot tai et se on yhden tekevää mutta valitettavasti asia on niin, että konnaa ei tässä sarjassa kokoonpanossa tulla näkemään.Ei varmaan nyt kannata tulokkaan viestejä uskoa.
Joo, my bad. Tosiaan konnan omasta suusta kuultua tietoa tämä.Jos teillä ei ole asiasta varmaa tietoa, niin älkää laittako mitään "ei pelaa enää tässä sarjassa" -heittoja. Ylipäänsä on vittumainen tapa esittää omia mutuiluita faktan muodossa. On se tietysti vakuuttavampi viesti, kun jättää epävarmuutta ilmaisevat sanat pois.
Huh, luulin että tänne on joku itämaantietäjä saapunut kertomaan totuuden ja että Kontiolan kausi on varmuudella ohi. Onneksi ei näin.
Mielummin täällä lukee tulokkaan viestejä koskien Konnan pelikuntoa, kuin viestejä joissa ei ole sisältöä.Ei varmaan nyt kannata tulokkaan viestejä uskoa.
Tuskimpa kun ei ketään kiinnostanut Lancasterin telominenkaan.Voi olla, että huomenna joku kyllä muistuttaa.
Ainakin viime pelissä näkyi heti!Niin kauan kuin Ilves ei mitään tiedota, nämä on samantasoisia heittoja kuin Virtasen uran päättyminen ja että noro jyllää joukkueessa. Aivan hyvin voi olla nämä heitot naapurista tai kärppä-leiristä eikä niillä ole muuta tarkoitusta kuin aiheuttaa hämmennystä meidän leirissä. Kontiola joko pelaa tai ei pelaa huomenna, se ei saa vaikuttaa millään tavalla viikonlopun peleihin valmistautumiseen.