ilvesperhe
Luottopelaaja
SM-liigan kuumin tähti pysyy kovassa päätöksessään – ura päättyy
Petri Kontiola ei ole edes miettinyt lopettamispäätöksensä pyörtämistä.
www.is.fi
En usko tätä, palstan supertietäjä kertoi, että olisi jatkamassa. Voisiko hänen vinkeistään avata taas muutaman huhuketjun varmoista tulijoista, jossa sitten antaisi kivoja pikku viheitä?Iltalehdessä ainakin juuri ilmoitti että ei ole mieli muuttunut, ja ei ole jatkamista kertaakaan miettinyt.
Eiköhän me nyt oikeasti voida unohtaa nämä one more year jutut.
En usko tätä, palstan supertietäjä kertoi, että olisi jatkamassa. Voisiko hänen vinkeistään avata taas muutaman huhuketjun varmoista tulijoista, jossa sitten antaisi kivoja pikku viheitä?
Tais olla sarkasmitutka siellä päässä suhteellisen hajalla. En siis itse usko, tai ole uskonut jatkoon hetkeäkään.Ei jatka, sinuna uskoisin sen asian. Kallion Tomppakin veti huikeita viimeisiä kausia ja olisi hyvin voinut jatkaa parikin vuotta lopettamisensa jälkeen.
Täältä vahva kannatus tähän, olikin oikein hassunhauskaa se!En usko tätä, palstan supertietäjä kertoi, että olisi jatkamassa. Voisiko hänen vinkeistään avata taas muutaman huhuketjun varmoista tulijoista, jossa sitten antaisi kivoja pikku viheitä?
Konnasta ei ole voinut olla tykkäämättä edes silloin, kun ei vielä pelannut Ilveksessä.Konna on kyllä sellanen pelaaja josta ei voi olla tykkäämättä, niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin. Olispa tullut jo aikasemmin Ilvekseen taikka vaan jatkaisi uraansa vielä pari vuotta. Helmisen sekä Sandellin tasolle ei ihan niin nopeasti pääse, mutta muuten pelaajana tosi samanhenkinen, josta pidän todella paljon. Ja Suomi on näillä näkymin tulevaisuuden Helminen.
Minä en ainakaan ikinä ole tykännyt yhdestäkään Tapparan pelaajasta, oli kuinka vekkuli tahansa.Konnasta ei ole voinut olla tykkäämättä edes silloin, kun ei vielä pelannut Ilveksessä.
Ihanan tuore näkökulma. Äkkiväärän jyrkkä. Ikäsi yläraja on tästä kommentista pääteltävissä.Minä en ainakaan ikinä ole tykännyt yhdestäkään Tapparan pelaajasta, oli kuinka vekkuli tahansa.
Ihanan tuore näkökulma. Äkkiväärän jyrkkä. Ikäsi yläraja on tästä kommentista pääteltävissä.
Eikä siinä sinänsä mitään negatiivista. Olenhan itsekin ollut melko ehdoton mielipiteissäni. Pistää vain hymyilyttämään näin jälkikäteen..
Aika ylimielinen vastaus "ylimieliseen" kommenttiini. Sinä tunnet muutaman 50-luvulla syntyneen ja vetelet viivat suoraksi sen perusteella. Jopa "uskallat väittää".Aika ylimielinen kommentti. Mä en ole vanha, mutta sentään lähentelen neljää kymppiä ja oon kiekkoa seurannut aktiivisesti kolmisenkymmentä vuotta, oon yleisesti ottaen kovin objektiivinen ja etenkin analyytinen ihminen, mutta ikinä en ole tykännyt yhdestäkään pelaajasta yhtään sillä hetkellä, kun pelaaja on Tapparassa viilettänyt. Suvustani löytyy myös -50-luvulla syntyneitä, joiden puolesta uskallan väittää asian olevan samoin
Okei, eli Tappara on ihana ja toivottavasti kaikki sen loistavat pelaajat onnistuvat hienosti ja tärkeintä on tietenkin että Tampere voittaa.Ihanan tuore näkökulma. Äkkiväärän jyrkkä. Ikäsi yläraja on tästä kommentista pääteltävissä.
Tappara ei ole ihana, enkä sen voittavan toivo, ellei sen voittaminen edesauta Ilvestä.Okei, eli Tappara on ihana ja toivottavasti kaikki sen loistavat pelaajat onnistuvat hienosti ja tärkeintä on tietenkin että Tampere voittaa.
Mikäs se ikäni ylärajani sitten on? Onko Tapparan vihaamiselle jokin ikäraja? Kun pääsee ikään x, niin alkaako yhtäkkiä pitämään Tapparasta ja sen pelaajista? En tietenkään pidä Tapparan pelaajista, sillä he auttavat tuota joukkuetta, jolle en toivo minkäänlaista menestystä. Toki jos on aivan sysipaska pelaaja joka laukoo omareita ottelusta toiseen niin sitten kenties eri asia.