Hohhoijaa mitä jeesustelua. Fanaattisen tapparalaisen kanssa kihloissa ja avoliitossa eläneenä voinen sanoa, että tunnen valitettavan paljon mouhojen maailmaa. En sanonut, että kaikki ovat gloryhuntereita sieltä leiristä. Moniko alkaa Ilvestä kannustamaan vaikka nyt 15 viime vuoden menestyksen otannalla? Jätetään Konnan ketju nyt rauhaan, jos riidellä haluat ni pistä yv.Ei silti pidä alkaa yleistämään, että kaikki Tapparan kannattajat olisivat tälläisiä.
Katsotaan kauden jälkeen miten meille kävi. Jos ei mestaruutta tule niin eihän sitä koskaan tiedä. Mutta nautitaan vielä kun voidaan!Eiköhän tässä ole jo viimeinen naula siihen arkkuun että Konnaa ei tarvitse ensi kauden rosterihaaveiluihin pistää.
Sitä samaa olen mietiskellyt että jos kausi päättyy kannuun niin sitten ura on varmasti siinä. Jos taas hopeaan niin ehkä voisi vielä kerran yrittää.Katsotaan kauden jälkeen miten meille kävi. Jos ei mestaruutta tule niin eihän sitä koskaan tiedä. Mutta nautitaan vielä kun voidaan!
Sitä samaa olen mietiskellyt että jos kausi päättyy kannuun niin sitten ura on varmasti siinä. Jos taas hopeaan niin ehkä voisi vielä kerran yrittää.
Joo siis samaa mieltä siitä. Mutta kyllä Konnalle semmoisen ”kolmossentterin” sopparin tekisin vielä kesälläkin. Sillä olettamalla että herrat X ja Y on kiinnitetty kärkiketjuihin.Palstalla todettu aiemmin, ettei Ilves voi odottaa sentterien suhteen kauden päättymiseen. Ja niinhän se taitaa olla. Sitä ennen täytyy olla etenkin kärkisentterit hankittu. Jos odoteltaisiin Kontiolaa ja mies ei jatkaisi, niin aika kusessa oltaisiin.
Joo siis samaa mieltä siitä. Mutta kyllä Konnalle semmoisen ”kolmossentterin” sopparin tekisin vielä kesälläkin. Sillä olettamalla että herrat X ja Y on kiinnitetty kärkiketjuihin.
Tillu!
Tillu!
Mä helpotin sun hommaa ja skouttasin jo ehdokkaat.
Pistä faksi laulamaan!
Mohammed bin Salman - Wikipedia
Mohamed bin Zayed Al Nahyan - Wikipedia
Tamim bin Hamad Al Thani – Wikipedia
Kauanko menee että joku on pelissä sheikkiasussa?Tillu!
Mä helpotin sun hommaa ja skouttasin jo ehdokkaat.
Pistä faksi laulamaan!
Mohammed bin Salman - Wikipedia
Mohamed bin Zayed Al Nahyan - Wikipedia
Tamim bin Hamad Al Thani – Wikipedia
Kannattaa suunnata katse aitioon jos siellä joku Koistinen tai Salmela hilluu sheikkiasussa.Kauanko menee että joku on pelissä sheikkiasussa?
"Kuinka päästä lätkäbisneksessä miljonääriksi? Aloita kymmenellä." T. Kumpp. Kodisoja&PaananenMiljonääri-Kontiolahan voisi sijoittaa Ilvekseen pienen siivun. Taitaa olla sen verran tarkka rahoistaan kuitenkin, ettei jääkiekko"bisnekseen" lähde.