Noh... Voidaan taas puhua tuomaritoiminnasta: muuten saat hakata sitä mailaa pleksiin oikein urakalla, mutta nyt kun se osui oikeassa kulmassa ja aiheutti halkeaman, niin kymppi tuli, ilman tuota ei olisi tullut.
Vituttaa tuo roolin ottaminen seeproilta taas, ensin vihelletään päin vittua, sen jälkeen kun pelaaja turhautuu annetaan rangaistuksia seurauksesta, ei teosta, ihan perus Kiikarin tiimin toimintaa.
Eipä se peli silti siihen ratkennut, oli 60 minuuttia aikaa saada tehtyä 1 maali, ei onnistuttu ja nyt eteenpäin.
Varmaankin oli sovittu juu. Haapala tosin syöttää tuossa tilanteessa maalin eteen Suomelle joka ohjaa kiekon yli maalin.Minusta vaikutti sovitulta kuviolta toi ylivoiman mailannostoyritys. Siitä olis Haapalan ollut hyvä laittaa neliön poikki Ikoselle onetimerin paikka mutta valitettavasti Konna löi mailasta ohi. Ihmettelin kun ei kommentaattori Pesonenkaan tästä maininnut.
Miten sä tuosta paitsion saat..
Ehkä säännöt on muuttuneet...Miten sä tuosta paitsion saat..
Oli se paitsio just katoin uusintanaEhkä säännöt on muuttuneet...
Paitsiohan tuo on, eikös ennen tuota jäänyt ne Tapparan roikkumiset Haapalaan viheltämättä? Eipä siinä, siihen ei peli kaatunut, parin viikon päästä vaan pleijarimode päälle niin voidaan haastaa.Mitä tarkoitat päin vittua viheltämisellä? Tämä tilanne vihellettiin täysin oikein ainakin paitsion osalta. Oli nimittäin paitsio. Kyllä ne linjurit joskus jotain oikeinkin näkevät.
Jos jotain muuta tilannetta, niin siihen en ota kantaa.
Tätä pleijarimoodia itsekin kaipailen joukkueelta. Naapuri on siinä kyllä paljon edellä ja tuossa mailakamppailupelaamisessa.Paitsiohan tuo on, eikös ennen tuota jäänyt ne Tapparan roikkumiset Haapalaan viheltämättä? Eipä siinä, siihen ei peli kaatunut, parin viikon päästä vaan pleijarimode päälle niin voidaan haastaa.
Jos Konna yrittikin herätellä joukkuettaTunne ja fokus pitää pysyä pleijareissa oikeissa asioissa niinku Pendokin sano pressissä et hyvää oppia. Että fokus pitää pysyä oikeissa asioissa vaikka mitä tapahtuisi. Eilen niin ei tapahtunut.
Siihen olen pettynyt, että Konna kokeneena pelaajana kapteenistoon kuuluvana ei tähän pystynyt.
Missään asiassa mihin voidaan vaikuttaa itse ei pidä antaa tasoitusta Tapparalle.
Pelillisesti olen suht luottavainen kumminkin.
Henkisissä jutuissa oli eilen se ratkaiseva ero mun mielestä ,minkä takia myös ansaittiin se häviö.
Kostea viikonloppu syynä tiistain poissaoloon? Onko jollain tietoa tästä?
Kostea viikonloppu syynä tiistain poissaoloon? Onko jollain tietoa tästä?
Jos Konna yrittikin herätellä joukkuetta