Rantsukoff
Luottopelaaja
Ei kai sinne kukaan ole menossa? Tänään joukkue antoi kiitokset faneille. Eteenpän.Konna ansaitsee kiitoksen sanat ja kannustukset pronssipelissä... jos muita ei nappaa, niin minä poika huudan!
Ei kai sinne kukaan ole menossa? Tänään joukkue antoi kiitokset faneille. Eteenpän.Konna ansaitsee kiitoksen sanat ja kannustukset pronssipelissä... jos muita ei nappaa, niin minä poika huudan!
Ei sitten. Huudan yksin ja nautin olutta (halpaa semmoista) ;DEi kai sinne kukaan ole menossa? Tänään joukkue antoi kiitokset faneille. Eteenpän.
Avaatko hieman?Kaikkea hämmentävää sitä on kuulunut Konnan edesottamuksista siviilipuolella viimeisen kuukauden ajalta ja ensimmäinen ajatus on ollut mitä ihmettä. Kaikki yhteenlaskettuna näyttää että juna on ollut raiteiltaan jo kauan, mutta MIKSI? Mitä Konnalle tapahtui? Runkosarjan loppukin oli sanalla sanoen heikko.
Kokonaan toinen asia on miksi Pennanen peluutti häntä ylivoimassakin (LIIKAA) vaikka kaikki näkivät että homma oli yhtä vaikeaa kuin yrittää tunkea sukkapuikolla sinappia villikissan ***tuun. Olen surullinen että tämä päättyi näin.
Mun mielestä ne asiat eivät kuulu tänne.Avaatko hieman?
En oikein voi kun en itsekään tiedä mikä on mättänyt. Luopumisentuskaa ehkä. Kipuilua kun ei kulje ja höysteenä ”last dance”, ehkä jälkimmäisen realisoituminen? Tiedä näistä. Niinhän sitä ihminen toimii jos tuntee.Avaatko hieman?
Ei varmasti jatka Konna.Kyl se on pronssipeli ja ura pelaajana oli siinä.Kiitokset Konnalle. Kokonaisuutena onnistunut kausi vaikka loppu oli melkomoinen pannukakku. Heitän ilmoille että voisko sittenkin jatkaa uraa vielä vuoden? Lehterä ja Kontiola hifkiin?
Kunnalle suo kaikkea hyvää ja toivottavasti saa vielä mitalin tältä sesongista.
Kiitos Konna!
Niin kuin joku tuossa yllä kirjoitti niin siiviilipuolen asiat ei ehkä tänne kuulu. Taitaa kuitenkin olla useankin tiedossa käytös niin runkosarjan kuin Ässät-sarjan jälkeen ja se on takuulla vaikuttanut, ainakin osin, myös pelisuorituksiin. Erinomainen pelimies ja seuramies kyseessä. Tsemppiä Konnalle jatkoon.Kaikkea hämmentävää sitä on kuulunut Konnan edesottamuksista siviilipuolella viimeisen kuukauden ajalta ja ensimmäinen ajatus on ollut mitä ihmettä. Kaikki yhteenlaskettuna näyttää että juna on ollut raiteiltaan jo kauan, mutta MIKSI? Mitä Konnalle tapahtui? Runkosarjan loppukin oli sanalla sanoen heikko.
Kokonaan toinen asia on miksi Pennanen peluutti häntä ylivoimassakin (LIIKAA) vaikka kaikki näkivät että homma oli yhtä vaikeaa kuin yrittää tunkea sukkapuikolla sinappia villikissan ***tuun. Olen surullinen että tämä päättyi näin.
Muoks:
Luopumisentuska ja sen tajuaminenko Konnalta vei peli-ilon ja kaiken muunkin? Heijastuiko se koko joukkueeseen?
Niin kuin joku tuossa yllä kirjoitti niin siiviilipuolen asiat ei ehkä tänne kuulu. Taitaa kuitenkin olla useankin tiedossa käytös niin runkosarjan kuin Ässät-sarjan jälkeen ja se on takuulla vaikuttanut, ainakin osin, myös pelisuorituksiin.