T.A.R.
Rivipelaaja
katso liitettä 4847
Mihinköhän pojat matkalla. Mukana ainakin Tikka ja Jykä
Hyvää reissua!
Onneksi tapparadesantit (Kontiola ja Haapala) eivät voittaneet mestaruutta täällä.
katso liitettä 4847
Mihinköhän pojat matkalla. Mukana ainakin Tikka ja Jykä
Eli voidaanko laskea Konna, Tiki ja Jykä pois pronssipelin kokoonpanosta
Jos on yksi peli jäljellä niin eköhän senkin jälkeen kerkeä nollata.Vähän pilkettä silmäkulmaan fanit pelaajilla on nyt pidempi tauko peleistä niin vähän pitävät hauskaa, ainahan pelaajat on tässä välissä nollannut tilanteen, kun odotellaan pronssipeliä mikä pelataan myöhemmin. Eiköhän joukkue taas alkuviikosta palaa sorvin ääreen !
Antaa poikien vähän nollata.
Sen verran mitä tiedän tuosta maailmasta niin olen sitä mieltä, että tuo hetkellinen aivot narikkaan jääkiekosta voi juurikin olla se paras tapa tehdä kaikkensa, että torstaina saadaan se jengi vielä voittamaan pronssi. Se, että nyt pelaajat odottelisivat vain torstaita ja eläisivät kiltisti urheilijan elämää ei välttämättä toimisi tällaisen pettymyksen jälkeen. Yleensä sen pronssin vie se kumpi siihen päivään saa sen fiiliksen ladattua, että nyt napataan se. Itse luulen, että Ilves sen pronssin vie vaikka ihan vain siksi, että Konna saa lopettaa uransa voittoon.Jos on yksi peli jäljellä niin eköhän senkin jälkeen kerkeä nollata.
Nyt pitäs tehdä kaikki mahdollinen että edes se mitalli saadaan kun putoaminen finaalista oli suuri pettymys.
Kyllähän siellä viime vuonnakin ryypättiin välieristä tippumisen jälkeen. Sinäänsä ei siitä muutosta.
En tiedä. Tuskinpa.Tänä vuonna taidettiin ryypätä jo vähän aiemminkin?
No Konna nyt on nollannut Ässät-sarjasta asti.Antaa poikien vähän nollata.