CatchTheFox
Vakiokokoonpanossa
Entiset pelaajat eivät ole uransa aikana selvää viikonloppua viettäneet. T:entinen peluri
Tämähän se pointti tässä olikin.
Entiset pelaajat eivät ole uransa aikana selvää viikonloppua viettäneet. T:entinen peluri
Se on juurikin näin. Jos joku väittää, että "kunnon kännien" vetämisellä kesken pudotuspelisarjojen tai niiden välissä ei ole vaikutusta fyysiseen/henkiseen suorituskykyyn on kyllä tässä asiassa kujalla. Omalla kilpaurheilijaurallani ei olisi tullut ikipäivänä mieleenkään ja nyt on kyseessä vaativa ja äärinopea sm-liiga.Jos on viihteelle lähdetty tai muuten jätetty tekemättä kaikki mahdollinen sen eteen että finaaliin mennään ja siten annettu täysin vapaaehtoisesti minkäänlaista kilpailuetua Pelicansille, se ei ole naureskelun tai vielä vähemmän pelaajien oma asia. Se on koko yhteisön yhteisten tavoitteiden päälle kuseminen. Siinä on petetty niin valmentajien, joukkuetoverien, huoltajien, toimiston väen ja myös fanien luottamus! Ja mahtaa tehdä joukkuehengellekin hyvää jos on nähty mihin on se Ässät-sarjasta saatu "lepoaika" käytetty.
"One goal" on lukenut kopin seinässä koko kauden ja jos ei tässä paikassa pysty siihen sitoutumaan, olen ihan helvetin onnellinen jos näistä kuvassa esiintyneistä tyypeistä ei täällä suuri osa jatka ja Latvalakin voi aloittaa ensi kauden vaikka rotaatiopakkina.
Toivottavasti totuus tosiaan tulee ilmi myöhemmin, ettei syyttömät joudu kärsimään ja ala liikkumaan yhtään enempää huhuja ettei esim. Lancasterin raajavammat liittyneet tähän asiaan.
Ei.. jatkossa vaan pitää tehdä linjanveto siinä asiassa, että tänne halutaan urheilijoita. Tämä ei ole piikki Kontiolaa kohtaan, eikä ketään muutakaan yksittäistä henkilöä. Jos me halutaan olla huippuseura ammattilaissarjassa ja tosissaan haastaa mm. Tappara, niin kaiken toiminnan pitää olla samalla tasolla. Puulaakisarjoissa voi harrastella ja vaikka pelata kännissä.Ei nyt kannata suurta nuneroa tehdä…ihan sivuhuomautksena olihan Hifkin pelaajatkin Saksassa juomassa..että tääläustä tällö kertaa..
Uskallan väittää, että Tapparassa olisi sama meininki nimenomaan ennen pronssipeliä kuin Ilveksessä tai HIFK:ssakin.Ei.. jatkossa vaan pitää tehdä linjanveto siinä asiassa, että tänne halutaan urheilijoita. Tämä ei ole piikki Kontiolaa kohtaan, eikä ketään muutakaan yksittäistä henkilöä. Jos me halutaan olla huippuseura ammattilaissarjassa ja tosissaan haastaa mm. Tappara, niin kaiken toiminnan pitää olla samalla tasolla. Puulaakisarjoissa voi harrastella ja vaikka pelata kännissä.
Eiköhän tässä enemmän keskustella Ässät-sarjan ja välierien välisestä ajankäytöstä.Uskallan väittää, että Tapparassa olisi sama meininki nimenomaan ennen pronssipeliä kuin Ilveksessä tai HIFK:ssakin.
Sitten meidän kannattaa varmasti tehdä asiat paremmin, mitä Tapparassa ja tulla Tapparaa paremmaksi seuraksi.Uskallan väittää, että Tapparassa olisi sama meininki nimenomaan ennen pronssipeliä kuin Ilveksessä tai HIFK:ssakin.
Eiköhän tässä enemmän keskustella Ässät-sarjan ja välierien välisestä ajankäytöstä.
Asia kunnossa. Ymmärsin väärin. Itse lopetan keskustelun tähän, koska en jaksa lähteä spekuloimaan palstahuhuilla.Sitten meidän kannattaa varmasti tehdä asiat paremmin, mitä Tapparassa ja tulla Tapparaa paremmaksi seuraksi.
Tuossa on viikon tauko ja kuten olen kirjoittanutkin, niin siinä yksi baari-ilta tai muu nollaus.. heti hävityn välieräpelin jälkeen voi olla ihan hyväksi pääkopalle. En tarkoittanut tätä. Täällä on kirjoiteltu paljon isommasta ja laajemmasta ilmiöstä. JOS tuo laajempi ilmiö pitää paikkansa, niin se ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Ohi menevä nollaus monta päivää ennen pronssipeliä siis ok.
En minäkään spekuloi, enkä ketää syyttele huhujen perusteella. Tuo minun oli yleinen linjaus. Ehkä vähän turhaan ja hämäävästi otsikon " Petri Kontiola " alla.Asia kunnossa. Ymmärsin väärin. Itse lopetan keskustelun tähän, koska en jaksa lähteä spekuloimaan palstahuhuilla.
Eipä ollu hyötyä sitten siitäkään et pojat haki vähän rentoutta ravintolasta..Välierien alkaneella viikolla pelaajia oli nähty ravintolassa päiväsaikaan ottamassa mukia. Että sellaista ammattimaista tekemistä täällä.
Joo no ei munkaan tarkoitukseni ollut lähteä sua vastaan mitenkään väittelemään tai nostamaan ylipäätään tikunnokkaan. Alkuperäisen viestin ymmärsin väärin ja siihen tartuin. Eipä sen kummempaa. Eikä siinäkään sen isompaa ole spekuloiko joku tai antaako yleisen linjauksen liittyen siihen ”JOS” jotain on tapahtunut. Itse en vain siihen halua lähteä ja sen lisäksi vähän kauhistuttaa kuinka nopeasti näistä spekuloinneista ja yleisistä linjauksista tulee palstatotuuksia.En minäkään spekuloi, enkä ketää syyttele huhujen perusteella. Tuo minun oli yleinen linjaus. Ehkä vähän turhaan ja hämäävästi otsikon " Petri Kontiola " alla.
Tämä on nykypäivänä ihan kauheaa.. jopa pelottavaa.Joo no ei munkaan tarkoitukseni ollut lähteä sua vastaan mitenkään väittelemään tai nostamaan ylipäätään tikunnokkaan. Alkuperäisen viestin ymmärsin väärin ja siihen tartuin. Eipä sen kummempaa. Eikä siinäkään sen isompaa ole spekuloiko joku tai antaako yleisen linjauksen liittyen siihen ”JOS” jotain on tapahtunut. Itse en vain siihen halua lähteä ja sen lisäksi vähän kauhistuttaa kuinka nopeasti näistä spekuloinneista ja yleisistä linjauksista tulee palstatotuuksia.
No tarviiko perseillä samalla tapaa kuin muut? Pitäiskö tuon jotenkin lieventää tätä tapausta (jos pitää paikkansa) kun Hifkin sällitkin ovat juopottelleet? Ja siis tarkoitan välierien aikana tai niitä ennen. Se nyt ei haittaa jos ovat välierien jälkeen jossain käyneet kunhan tulevat vielä pronssipelin hoitamaan kuten ammattilaisen kuuluukin. Toitotan tätä mutta mielestäni joukkueen pitäisi tehdä se meidän kannattajien takia jo.Ei nyt kannata suurta nuneroa tehdä…ihan sivuhuomautksena olihan Hifkin pelaajatkin Saksassa juomassa..että tääläustä tällö kertaa..
Onkohan tullut palautetta? Mun mielestä tästäkin vedettiin taas ihan liian isot herneet nenään.Konna poistanut kuvan ig:stä