Ilman yhtä todella urpoa somepostausta kaikki olisi "hyvin" eikä kannattajat kaivelisi rytökasasta paskaa esiin. Varmaan sitä paskaa löytyy, mutta se postaus. Ei ollut penaalin terävimmän kynän teko ei.
Itse oon myös moneen kertaan kuulutellut faktoja pöytään. No nyt näyttää valitettavasti siltä, että niitä faktoja on tullut ja vaikka somepostaus oli harkitsematon ja väärin ajoitettu, niin suurin osa kirjoituksista on mielestäni sivuuttanut jo sen. Enemmän mun tulkintani mukaan puhutaan siitä, mitä on tapahtunut Ässät-sarjan jälkeen, ennen Pelsut-sarjaa ja mahdollisesti sen aikana.
Samoinku asiasta mukamas tietävät olis voinu jättää kirjoituksensa kauden jälkeiseen aikaan aivan hyvin. Pätemisen tarve on ilmeisesti vaan niin kova osalla.
Tästäkin paljolti samaa mieltä, mutta taitaa olla niin, että jos (ja valitettavasti nyt alkaa näyttää, että kun), näissä jutuissa on perää, niin nykypäivänä sen kaivaa esiin viimeistään lehdistö. Itse en oikein aidosti edes tiedä, että olisinko mieluiten kuullut näistä ensimmäistä kertaa täältä foorumilta, ei oikein hyvältä kuulosta sekään, että ensimmäinen tieto tai huhu olisi ollut iltapäivälehdistä, jostain podcastista tai naapurin foorumilta.
Toivottavasti joukkue on kovassa iskussa tänään ja saadaan pronssit kotiin.
Ja sen jälkeen on kyllä opittava tästä jotain, siinä olen monen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
Lisäksi toivon kaikkea parasta myös niille, jotka näiden juttujen kohteena ovat olleet. Ottamatta enää henkilöihin mitään kantaa, niin kuten nimimerkki
@Toutain on parikin kertaa kirjoittanut, niin kysymys voi joidenkin kohdalla olla oikeasta ongelmasta, mikä ei välttämättä tee tätä asiaa helpommaksi hyväksyä, mutta erilaiseksi se sen tekee.