Maltsu
Vakiokokoonpanossa
Miksi ihmeessä menisi Hämeenlinnaan jos mestaruuden haluaa voittaa?On hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Miksi ihmeessä menisi Hämeenlinnaan jos mestaruuden haluaa voittaa?On hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Mistäs tieto?On hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Sitä sun täytyy kysyä Kontiolalta itseltään, minä en siihen osaa vastata.Miksi ihmeessä menisi Hämeenlinnaan jos mestaruuden haluaa voittaa?
Sitä sun täytyy kysyä Kontiolalta itseltään, minä en siihen osaa vastata.
.. Kerhosta on luotu aivan turhaan "heittopussi" median toimesta. Mason tapa toimia kiehtoo ja innostaa pelaajia, joten myös tällainen kokeneempi kaveri, kuten Kontiola voi haluta hypätä tällaiseen kelkkaan mukaan, nauttien samalla kärkisentterin roolista. Martel tästä hyvä esimerkki. Mason motivaatiopuheet teki tehtävänsä ja Kerho nappasi erittäin potentiaalisen laitahyökkääjän itselleen isojen seurojen "naaman" edestä.
.. Mutta yhteenvetona sanon, että Kontiolalla ja Kerholla on keskusteluyhteys ja sopimus on lähellä valmista. Toki muuttujia on elämä täys, mutta tällähetkellä tieto on tämä.
Kukas tää laituri on? Vai oliko se juuri se Martel?Mason motivaatiopuheet teki tehtävänsä ja Kerho nappasi erittäin potentiaalisen laitahyökkääjän itselleen isojen seurojen "naaman" edestä.
Hpk oli kirjaimellisesti rankattu sijalle 15 iltalehden voimasuhteissa. Neljä neloskenttää. Todella outo liike olisi Konnalta. Meillä näytetään luottavan nuorempiin ja urheilullisempiin.Miksi ihmeessä menisi Hämeenlinnaan jos mestaruuden haluaa voittaa?
Tuleeko Sebokin kanssa samalla kyydillä?On hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Tätä mä silloin aiemmin "teoreettisesti hahmottelin", mutta mulle naurettiin paskasesti. By-hyyKonna voi kaivata ihan vaan pukukoppielämää ja Kerhoon on lyhyt matka ja voi käydä kotoa.
Miksei Lahteen sitten?Tätä mä silloin aiemmin "teoreettisesti hahmottelin", mutta mulle naurettiin paskasesti. By-hyy
Koppielämä, joukkuekaverit, kohtuullinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta ja puolivarma paikka isohkoille minuuteille huolimatta äärihikoilusta kesällä... Miksei?
Eli siirtokorvauksilla maksettaisiin tuplasti alkukauden palkka? Onneksi et ole Tillu.Saisi mennä kerhoon ja sitten tyhjennysmyynneissä takas Ilvekseen se mestaruus ottamaan.
Aivan varmasti maksetaan ja tällä tavoinhan esim Sport teki viime kaudesta hyvän tilin.Tuskinpa liigassa siirtokorvauksia maksetaan tilanteessa, jossa joukkue x, joka on menettänyt mahdollisuuden playoffeihin ja haluaa säästää palkkakuluissa, saa mahdollisuuden päästä pelaajasta eroon. Pelaajan tarvitseva joukkue y lupautuu maksamaan loppukauden palkan, niin kaikki voittavat.
Sport tais tehdä tilinsä kun myi ruotsalaiset ulkomaille.Aivan varmasti maksetaan ja tällä tavoinhan esim Sport teki viime kaudesta hyvän tilin.
Samaa mietin.Todella vaikea uskoa Konnan menevän Kerhoon. Yhtälö vaan ei toimi. Pitäisi treenata kovaa, jotta saisit ottaa pataan arkena ja viikonloppuna. Jo säälipleijari paikka erittäin epätodennäköinen Kerholle. Kovaa tarvii pukukoppielämää arvostaa, että siihen ralliin lähtisi kaveri, joka ei treenaamista erityisesti rakasta..Siispä tuskin
Kivaa niin kauan, kun ei enää olekaan. Sit kiukutellaan, paiskotaan mailaa. Voi korkkikin aueta.Tätä mä silloin aiemmin "teoreettisesti hahmottelin", mutta mulle naurettiin paskasesti. By-hyy
Koppielämä, joukkuekaverit, kohtuullinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta ja puolivarma paikka isohkoille minuuteille huolimatta äärihikoilusta kesällä... Miksei?