Petri Kontiola

M22

Luottopelaaja
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
Kiitos tarkennuksesta. Samaa mieltä, oikea päätös.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
Konna on velkaa kaikille Last Dance -tavaroiden ostajille :)

Meklari

Luottopelaaja
Tätä en oo koskaan ihan täysin ymmärtänyt, että mitä väliä sillä on jos sanoo lopettavansa, mutta jatkaakin uraa. Onhan tätä historian saatossa tehneet muunmuassa Michael Jordanit ja Tom Bradyt, mutta ei se sädekehä ole yhtään himmentynyt. Ton on pakko olla joku Suomalaisten ajattelema juttu kai nyt mielensä saa vaihtaa. Aika henkilökohtainen päätös kuitenkin jos päättääkin jatkaa. Ymmärrän kyllä silti täysin muista syistä miksei Konna Ilveksessä jatka.

Supin tukit

Luottopelaaja
Menköön t*pparaan, mikäs siinä sitten. Mun silmissä jokanen ikänsä puolesta rikosvastuullinen ihminen joka päättää kantaa sinistä ja oranssia on heittänyt aika ison osan ihmisarvostaan viemäriin, sillä ei enää ole mitään merkitystä onko kaveri joskus kantanut vihreää vai ei.

Kaikkea (epä)onnea Mouhijärvelle ja näin ollen myös Konnalle, mikäli sinne päätyy!

WillieGunn

Luottopelaaja
Tämähän on vain hokia. Jos Kontiola saa sopimuksen, niin antaa miehen pelata.
Jos onnistuu ja hoitaa pelihomnat hyvin, niin eiköhän se ole vain hyvä asia.

Keskitytään me Ilveksen asioihin ja toivotaan onnellista huipentumaa.

Vitut. Jos se tekee sopparin Tapsuun, niin Osasto41:n pitää masinoida kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle... Huutokuoro koko Konnan sopparin ajaksi keskustorille. Voitas päästä johonkin enätyskirjaan, jos esim 8 vko putkeen siellä porukkaa olis huutamassa. Voisko panimopuolelta saada jotain sponssiakin? Petät kirjain rinnassa mun joukkueen, petät mut. Ei unohdu, eikä helpota. Varsinkaan kirvespaita päällä. Troijan hevonen...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Vitut. Jos se tekee sopparin Tapsuun, niin Osasto41:n pitää masinoida kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle... Huutokuoro koko Konnan sopparin ajaksi keskustorille. Voitas päästä johonkin enätyskirjaan, jos esim 8 vko putkeen siellä porukkaa olis huutamassa. Voisko panimopuolelta saada jotain sponssiakin? Petät kirjain rinnassa mun joukkueen, petät mut. Ei unohdu, eikä helpota. Varsinkaan kirvespaita päällä. Troijan hevonen...
Eiköhän Konna tuosta kuule.

näsinneula

Luottopelaaja

Onhan tuolin tapa reagoida asiaan,, ,,