Petri Kontiola

38 Special

Luottopelaaja
Antaa kyllä hienon kuvan ammattimaisesta organisaatiosta kun pelaaja itse julkaisee sopimuksen eikä seura
Konnahan tuon julkistuksen paljasti, kun toimittaja sattui soittamaan. Tuskin oli seuran kanssa sovittuna tällainen toimintatapa.

Hyrrä

Luottopelaaja
Tapparalle siinä mielessä viisas hankinta, että kaikkien mestaruuksien jälkeen joukkueeseen tarvitaan lisää mestaruusnälkää. Teoriassa tästä voisi jalostua ihan hyväkin tarina. Pidän kuitenkin pannukakkua todennäköisempänä toistaiseksi. Pieni säpinä Tampereen liigakartalle on toki myönteistä sinänsä.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Tervemenoa.
Kunnioitin tätä pelaajaa, tykkäsin ja olin et Konna!!
Nyt sanon et hyi hitto. Hävettää.

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Lyhyenpi stintti runkosarjaa voi sopia Konnalle, jää bensaa vielä pudotuspeleihinkin. Millään tavalla ennennäkemättömiähän nämä lopettamispäätöksen pyörtämiset ei ole. Vähän luulen että naapuri saa tästä oivan lisän jo vahvaan nippuunsa.

Puujalka

Luottopelaaja
Eipä ittee kiinnosta kyllä ollenkaan. Pelailkoot missä tykkää.
Se, että 22-vuotiaana pystyi vetämään noin 70% hitaammassa Liigassa hyvin Tapparan kuteissa ei tarkoita, että se olisi sitä samaa nyt.
Epäilen, että olisi luistelukuntonsa kanssa yhtään sillä tasolla, millä pitäisi, tähän mukaan korkea ikä niin ei se kevääksikään kyllä kuntoon ehdi.
Pelailkoot naapurissa sitten, aika heikko sentteriosasto jos ei muita tule.

Asylum

Luottopelaaja
Hauska pikku detalji tässä vielä on, että eihän Konna sanonut tehneensä Tapparan kanssa diiliä. Konna oli myös Tillun kanssa lounaalla tässä hetki sitten, että annetaan (ikävä kyllä) sellainen 0,5% mahdollisuus paluuseen meidän nuttuun.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Pelillisesti tässä siirrossa ei mielestäni ole mitään sellaista minkä takia pitäisi olla harmissaan tai muutakaan.

Mutta se kaikki muu.

Omalla toiminnallaan kustaan joukkueen muroihin tärkeimmällä hetkellä ja sit syksyllä vähän naureskellaan kun tuli annettua tasotusta muille. Oli kaikki last dancet yms ja nyt koko syksy oltu mediassa kerran viikkoon kertomassa, että pelihaluja on.

Ei tehdä ensin Tapparaan sopimusta valmentajana kun ei halua Ilveskannattajien mieltä pahoittaa ja nyt sit Tapparaan kuitenkin tehdään sopimus, että päästään keväällä seremoniamestariksi.

En tiedä muista mutta itselleni tuo ulospäin näyttää kyllä todella hölmöltä. Toivottavasti vie tuon mediahömpän mukanaan Tapparan koppiin.

näsinneula

Luottopelaaja
Lyhyenpi stintti runkosarjaa voi sopia Konnalle, jää bensaa vielä pudotuspeleihinkin. Millään tavalla ennennäkemättömiähän nämä lopettamispäätöksen pyörtämiset ei ole. Vähän luulen että naapuri saa tästä oivan lisän jo vahvaan nippuunsa.

Ei naapuri ainakaan heikkene. Lisäksi yleisöä lisää Areenalle.

Kohtahan tuo nähdään mikä rooli Kontiolalle peliesityksillä avautuu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Pelilliset kyvyt varmasti ovat hyvät. Liike on ainoa mikä tökkii. Korvaa sitä pelisilmällä.

Nyt on se vihoviimeinen sauma voittaa, itse uskon että Konnan korkki pysyy kiinni.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hauska pikku detalji tässä vielä on, että eihän Konna sanonut tehneensä Tapparan kanssa diiliä. Konna oli myös Tillun kanssa lounaalla tässä hetki sitten, että annetaan (ikävä kyllä) sellainen 0,5% mahdollisuus paluuseen meidän nuttuun.
Luulen että tuolla lounaalla Tillu löi oven kiinni ja kunnolla :) ehkä Konna oli kyselemässä paikkaa meiltä.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Hyvä huomio, Konna puhui tehdystä sopimuksesta. Sopisi myös kaverin mediajutteluun että kertoo sopimuksen tekemisestä mutta ei tarkenna mihin.

• Tykkää
Reactions: 17

Supin tukit

Luottopelaaja
Joopa joo. Tuli itse täällä jo puhuttua miten tää äijä ei mua enää kiinnosta ja ihan sama mihin menee, mutta nyt kyllä joudun syömään sanani... Hyi helvetti, ei voi omaa mainetta paljon pahemmin pilata. Joo joo, on historiaa t*pparasta ja enemmän Konna niiden mies on kun meidän, mutta se että kaveri ensin ryyppää ittensä meidän paidassa pleijareista ulos ja seuraavaks kaudeks menee naapuriin? Hyi vittu, tää äijä on kuollu mulle. Sinne meni kahden vuoden hyvät muistot ja arvostus viemäristä alas.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Tänne ei näköjään saa postata faktoja Petristä. Petrihän tykkää viettää aikaa mouhareiden tanssijoiden kanssa. Onneksi vaimo tajusi lähteä lätkimään..
Saa postata, mutta ne voi myös tehdä asiallisesti. Ei tarvitse olla asiaton.

Puujalka

Luottopelaaja
Pelilliset kyvyt varmasti ovat hyvät. Liike on ainoa mikä tökkii. Korvaa sitä pelisilmällä.

Nyt on se vihoviimeinen sauma voittaa, itse uskon että Konnan korkki pysyy kiinni.
Jos asennoitui viime kauteen viimeisenä mahdollisuutena voittaa ja hoiti sen noin, niin mitähän se nyt on?

Jos Tapparan ylivoima nyt tuosta vielä voi parantua, niin mikä anti Konnalla on tasakentällisin?
Karu totuus iskee kun kuuraakin sitä tiistaisen SaiPa-pelin alivoimaa 4-0 tilanteessa 4800 ihmisen katsellessa Nokia Arenalla.