HeGe41 sanoi:Minä en laita nykytoimintaan (toimintaan, jossa ei haluta voittaa) enää euroakaan rahaa, joten minulla ei ole täten mitään varaa myöskään kitistä mistään. En kuulu enää kuluttajaryhmään.
Tarinankertoja sanoi:HeGe41 sanoi:Minä en laita nykytoimintaan (toimintaan, jossa ei haluta voittaa) enää euroakaan rahaa, joten minulla ei ole täten mitään varaa myöskään kitistä mistään. En kuulu enää kuluttajaryhmään.
Väärä analyysi. Ei Ilvesläisyyttä mitata kuluttamisella tai rahalla, vaan välittämisellä. Niinkauan kun välittää voi purnata tai hurrata, rahan kaatamisella hcoy.n ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!
Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
No ehkä en sitten ole "tosi-fani", mut joku raja siinäkin nyt kuitenkin on. Sinä saat mun puolesta olla sitten se oikea tosi-fani, joka aina uskoo loppuun asti joka vuosi, mitä näitä nyt tässä on nähty. Ei ilveksellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia "VVV-projektin" toteuttamiseen tuolla vetovoimalla ja rahakasalla. Konkurssissa on ennemmin VIIDESSÄ vuodessa. Ota tämä talteen!Koikkaaja sanoi:Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?Topi sanoi:Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
Minua taas hävettää, että on olemassa ns. "ipa-faneja", jotka häpeää faniuttaan.Jarze71 sanoi:Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?Topi sanoi:Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
Koikkaaja sanoi:Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.
Hieman menee kohta offtopiciksi, mutta olen tällä hetkellä kuitenkin samaa mieltä tuosta todennäköisyysestä. Se on päivän selvää, että konkurssi on valitettavasti mahdollisempi kuin mestaruus. Aina saa kuitenkin uskoa ja uskon viimeiseen saakka Ilveksen menestykseen.Jarze71 sanoi:No ehkä en sitten ole "tosi-fani", mut joku raja siinäkin nyt kuitenkin on. Sinä saat mun puolesta olla sitten se oikea tosi-fani, joka aina uskoo loppuun asti joka vuosi, mitä näitä nyt tässä on nähty. Ei ilveksellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia "VVV-projektin" toteuttamiseen tuolla vetovoimalla ja rahakasalla. Konkurssissa on ennemmin VIIDESSÄ vuodessa. Ota tämä talteen!Koikkaaja sanoi:Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Artsi sanoi:Minua taas hävettää, että on olemassa ns. "ipa-faneja", jotka häpeää faniuttaan.Jarze71 sanoi:Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?Topi sanoi:Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
NikoM sanoi:Artsi sanoi:Jarze71 sanoi:Topi sanoi:Jarze71 sanoi:Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Ja onhan tässä perseilykortissa toivottavasti kääntöpuolikin. Ehkä paine toimistolle ja Vinnien perseen alla kasvaa vihdoin kesän aikana niin kovaksi, että omistuskuvioiden on vihdoin pakko muuttua.
Miksi tämän lomarengas-rundin möhliminen kilpailijalle on jotenkin herättävämpi kokemus kuin neljään kauteen kolmet karsinnat? Tuohon karsintaputkeen kun lähtee vertaamaan, niin tämä kausihan on superonnistuminen. Ei muutaku selkääntaputukset ja Hyvä ME!