Artsi
Luottopelaaja
Vs: Playoffs 2017 | Tappara - Ilves | Puolivälierät
Ilman muuta jokainen saa sanoa mielipiteensä ja senhän minäkin vaan tein. Minun mielipiteeni perustui siihen, että olen ihan varma, että Korhonen ja Kivi tietää paremmin maalivahtien pelillisen tilanteen, kuin HeGe, jonka työtä omistajavaihdoksen yhteydessä taas arvostan helvetin korkealle. Lehtosen tekemisiä taas arvostellaan (ja varsinkin on arvosteltu) muutenkin perusteettomasti. Faktat kuitenkin todistavat, että hänestä on kehittynyt erinomainen maalivahti, eikä hänelle mene yhtään sen enempää "helppoja maaleja", kuin näille muillekaan. Nyt kun hän on jättänyt liialliset kikkailut mailan kanssa maalin takana pois, niin minua ei kylmäse yhtään hänen pelinsä ja varsinkin vastaantulojen ajoitukset, sekä jalkatyöskentelyt ovat liigan huippua.Teme-74 sanoi:Artsi sanoi:Ja minun mielestä sinun mielipiteesi on väärä ja jostain kummasta syystä uskon Kiven tietämykseen enemmän kuin sinun näissä asioissa.HeGe41 sanoi:WsQ sanoi:Mistä ihmeestä tuo HeGen negatiivisuus näin hienossa tilanteessa kumpuaa? Nyt pitäisi kyllä ottaa kaikki ilo irti ja uskoa Kiveen ja joukkueeseen.
Ei kyse ole negatiivisuudesta. Kyse on siitä, että minun mielestäni hyökkäystä olisi pitänyt viilata, jotta mahdollisesti olisi saatu ratkaisuvoimaa hyökkäyspäähän enemmän. Lisäksi olisin kokeillut maaliin Toivosta, koska minun mielestäni Ilves on häviämässä maalivahtipelinsä Tapparalle.
Siitä huolimatta mielipiteensä voi sanoa myös Hege, jos sen joku ajattelee foorumeilta pois
kitkettävänä negatiivisuutena niin siitä vaan. Sananvapaus on nyky Suomessa etuoikeus.
Minäkin ajattelin että maalivahtien taistossa Tappara on ottamassa niskalenkin, ei ottanut ainakaan eilen. Etkä sinä Artsi voi sanoa tässä mielipidettä vääräksi, eihän me nähty kun tämä puoli nytten.
Olis Toivonen voinut pitää maalin puhtaana myös, vai ?
Sen verran voi sanoa että Lehtosen maaliin pisto ei ainakaan ollut virhe.