ilvesperhe
Luottopelaaja
Jaahas, eikö tänäkään vuonna mestaruutta ratkaista paperilla. Pitääkö pelit pelata? Eikö se voita jolla on suurin pelaajabudjetti?
Olen shokissa tästä tiedosta.
Olen shokissa tästä tiedosta.
Itse veikkaan/toivon tapparalaisten tajuavan, että joukkue tarvitsee tukea ja ylitetään tämän päiväinen yleisömäärä.Ei taida alkaa enää seiskallakaan seuraavan kotipelin yleisömäärä kun tappio tuli tästä ja keskellä viikkoa vielä.
Oma toivomus, että huomisen jälkeen sarja on 2-0Oma veikkaus 4-1 tai maksimissaan 4-2.
Vieläkään ei ole yhtään uskoa KooKooseen. Toki tämä sarja ei kyllä kamalasti kiinnostakkaan, huomenna alkaa kunnon pelit!
Tuli se Ilveskin Kärppien träpistä ekassa pelissä helposti läpi. Kyllä Tappara parantaa reilusti seuraavaan, niin pitää KooKoonkinAika usein KooKoo puhkaisi Kahvaran träpin. Salo vei nyt Tapolaa ja Jussin itseluottamusta, mielenkiintoista...
Täysin mahdollista. Tappara vie silti tämän sarjan. Dieselillä kestää käynnistyä. Hienoa silti, että Kookoo pääsi heti tekemään ryöstön.Oma toivomus, että huomisen jälkeen sarja on 2-0
Hävettää myöntää että toivon kans Tapparan voittoa, mutta ainoastaan ja korostan AINOASTAAN sen takia että haluan nähdä Ilves-tappara finaalin.Täysin mahdollista. Tappara vie silti tämän sarjan. Dieselillä kestää käynnistyä. Hienoa silti, että Kookoo pääsi heti tekemään ryöstön.
Toi Peetro Seppälä on Tillulta hyvänoloinen haku.
Se oli muuten Juho Rautanen. Pelasi kyllä hyvän pelin. Pisti silmään kuinka hyvin hoiti paineen alla syöttöjä.Kiitos
Jotenkin on sellainen fiilis, ettei Tappara mene nyt finaaleihin.
Tais mennä ohi Metsolaltakin.Meni itellä ihan ohi että Tappara hommas Metsolan maalille ennen siirtorajaa.