Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Vanha kunnon ”No smoking team”!Itse tykkään tuosta paidasta. Jyp sais kanssa palata siihen sinertävään pelipaitaansa.
Vanha kunnon ”No smoking team”!Itse tykkään tuosta paidasta. Jyp sais kanssa palata siihen sinertävään pelipaitaansa.
Toki ensimmäisiä harjoituspelejä mutta jos Nikolas Matinpalo on ykkös-ylivoimassa ei ihmeitä voidakkaan odottaa Muttajuu todella kuivaa ja useampi kokeilu nyt tutoa vastaan takanaVeiköhän Arponen Ilveksen ylivoiman mennessään Ässiin? Siis TuTo:a siis Turun Tovereita vastaan eivät saa mitään aikaiseksi ylivoimalla.
Ei tuo nyt ihan surkealta vaikuta, voi olla ihan hyväkin. En ottaisi Ilvekseen, mutta varmasti Ässien surkeaan pakistoon hyvä lisä.Ja joukkue jatkaa vain vahvistumistaan! Kuka pysäyttäisi Ässät?
Tällainen kaveri tulossa Poriin: Markus Phillips at eliteprospects.com
Agenttitoimisto lipsautti sopimuksen jo twitterissä, mutta nyt viesti on poistettu.
Ja joukkue jatkaa vain vahvistumistaan! Kuka pysäyttäisi Ässät?
Tällainen kaveri tulossa Poriin: Markus Phillips at eliteprospects.com
Agenttitoimisto lipsautti sopimuksen jo twitterissä, mutta nyt viesti on poistettu.
Viekö Ässät mielenkiinnon Liigasta? Onko niin ylivoimainen, kun vei nyt Pitsinkin mennen tullen. Kultasormi Kivi!
Oikeasti tuollainen, kuvaa pitsinnypläys nypylää https://kauppa.toika.com/product/881/nypylat-nyplaykseen-10-kpl . Onhan turnaus nimeltänsä pitsiturnaus kun se ennen pitsiviikolla järjestettiin, mutta enää ei heinäkuussa saa Liiga-pelaajat pelata.Onko toi anustappi joku vitsi vai onko se pysti oikeasti tuollainen?
Ok, kiitos! Nyt olen taas vähän viisaampiOikeasti tuollainen, kuvaa pitsinnypläys nypylää https://kauppa.toika.com/product/881/nypylat-nyplaykseen-10-kpl . Onhan turnaus nimeltänsä pitsiturnaus kun se ennen pitsiviikolla järjestettiin, mutta enää ei heinäkuussa saa Liiga-pelaajat pelata.
"Tavoitteemme on ollut saada aikaiseksi vahvin keskusta Ässissä moneen vuoteen.”
Barach - Turgeon - Järvinen - Appelgren. Tuo varmaan on vahvin keskusta Ässissä moneen vuoteen, mutta se kertoo valitettavasti paljon enemmän Ässien aiempien kausien joukkueiden tasosta kuin tämän sentterinelikon kovuudesta.
Barach pelaa todennäköisesti laidalla. Will Graber on toinen kärkisentteri.
Parempi kuin esim. Jypillä.Olkoot kumminpäin vaan ei tuo sen parempi sentteristö ole.