Talaja tehnyt kahden vuoden jatkosopimuksen Poriin
Helppo maalintekijäkohde siis jatkossakin
Talaja tehnyt kahden vuoden jatkosopimuksen Poriin
Noi valmentajien sopimukset tehdään niin alyttömän aikaisin, että oikeastaan viimeisimmän kauden meriitit jää kokonaan katsomatta sopimusta tehdessä. Jopa moni Ilvesfani on alkanut miettimään oliko Hölö oikea vaihtoehto sittenkään, ainakin itse olen.Vähän haiskahtaa että alkukauteen satsattiin jopa liikaa. Härkälälle oli tärkeää saada hyvä startti. Palkintona optio käytettiin. Sitten alkoi tuloksen kanssa sakkaamaan.
Etäisesti tulee mieleen Lukon alkukausi Virtasen kanssa. Mites sitten lopulta kävikään?
Noi valmentajien sopimukset tehdään niin alyttömän aikaisin, että oikeastaan viimeisimmän kauden meriitit jää kokonaan katsomatta sopimusta tehdessä. Jopa moni Ilvesfani on alkanut miettimään oliko Hölö oikea vaihtoehto sittenkään, ainakin itse olen.
Vähän haiskahtaa että alkukauteen satsattiin jopa liikaa. Härkälälle oli tärkeää saada hyvä startti. Palkintona optio käytettiin. Sitten alkoi tuloksen kanssa sakkaamaan.
Etäisesti tulee mieleen Lukon alkukausi Virtasen kanssa. Mites sitten lopulta kävikään?
Paha menetys ässilleJM Järvinen kuusi viikoa sivussa.
Virkistyshotelli Yyterin viikkokatsaus viikolle 47
Yhden ottelun viikko. Torstaina pelataan Oulussa.assat.com
Kova juttu kyllä ÄssilleRubin vuoden jatko Ässiin.
Niin todennäköisestihän Rubin haluaa jatkaa nimenomaan Ässissä. Noissa tapauksissa kovemmatkin pelaajat tekevät sopimuksia jo hyvissä ajoin. Pätee myös huhuttuun Parikan jatkoon. Yleisesti kuitenkaan eivät, vaan jos varaa on odotella, niin odotellaan.Nyt jo aletaan kiinnittämään ykkösmolareita, niinpä niin. Oli kyllä kova soppari Ässille, kuten tiedetään olisi mullekin kelvannut.
Ässäläiset nostaneet myös SaiPa fanit
Graber ilmeisesti käynyt käsiksi tuomariin pelissä tänään, näkisiköhän sitä jostain?
Ja kieltämättä näyttää kyllä myös tuon toisen kommentin tilanteelle että tuomari näyttisi tekevän tuon ensimmäisen liikkeen ja siksi lähtee tasapaino ja näyttää tilanne tuolle.Kuten tuo kommentti twitterissä, itse tutkisin mieluummin tuota poikittaista Pelicans-pelaajan niskaan kuin tuota riuhtomista. Vaarallista mailan käyttöä.