Tupsukorva35
Tähtipelaaja
Tasoituksen jälkeinen meininki hallissa. Katto nousi vähintään 15 metriä ilmaan. Melkoinen möly. #parastapaikanpäällä
Niin ja kapteeni on kova!
Tasoituksen jälkeinen meininki hallissa. Katto nousi vähintään 15 metriä ilmaan. Melkoinen möly. #parastapaikanpäällä
Ei sovi unohtaa Leinon merkittävää roolia tasoituksessa.
Ensin puhdas 100-0 aloitusvoitto loistavasta aloittajasta Jasusta, ja sitten maaginen syöttö takatolpalle yhdellä kosketuksella.
Olen katsonut maalin uudelleen, ja vieläkin menee kylmätväreet
Ei sovi unohtaa Leinon merkittävää roolia tasoituksessa.
Ensin puhdas 100-0 aloitusvoitto loistavasta aloittajasta Jasusta, ja sitten maaginen syöttö takatolpalle yhdellä kosketuksella.
Olen katsonut maalin uudelleen, ja vieläkin menee kylmätväreet
Positiivista on se, että edustuksen otteet ovat nostaneet koululaisten silmissä Ilveksen sylkykupin asemasta takaisin seuraksi. Tämä päätelmä perustuu omiin havaintoihin, kuinka paljon Ilveksen joukkueen ulkoilutakkeja ja kannattajapipoja junnuilla nykyään kouluissa näkyy.
Oman junnun mukaan vielä viime vuonna kuulema sai kuulla kuittailua ipavaatteista, mutta kuittailu on tänä vuonna loppunut täysin.
Varmasti tämä ipavaatteista kuittailu on koulu- ja kaveripiirikohtaista, mutta toivottavasti myös liigajoukkueessa tiedostetaan, että heidän vire on saanut kymmenet junnut kantamaan taas värejä ylpeänä.
Kun on Ipa-tarra takalasissa, tulee annettua paljon anteeksi liikenteessä.Olen jo muutaman vuoden havainnut, että Ipan logoja on alkanut ilmestyä myös autojen laseihin koko ajan enemmän. Samaan aikaan autokanta on parantunut, kun ei ole niitä ruosteläiskiä juurikaan näkynyt verrattuna viimevuosikymmeneen.
Itse olen oppinut kanssa laittamaan jokaiseen autoon Ilveksen tarran takalasiin! Aina tummat lasit, jotenka ei nyt älyttömän hyvin näy mutta valaistuksen osuessa kohdilleen homma pelaaOlen jo muutaman vuoden havainnut, että Ipan logoja on alkanut ilmestyä myös autojen laseihin koko ajan enemmän. Samaan aikaan autokanta on parantunut, kun ei ole niitä ruosteläiskiä juurikaan näkynyt verrattuna viimevuosikymmeneen.
Itseasiassa ei saatu vaan ollaan oltu kokoajan edellä.Itse asiassa saatiin kolmostila takaisin KooKoo:lta parin kierroksen jälkeen. Tasaisissa merkeissä kohti kevättä.
no ei oo oltu kun,oltiin 3 pojoo perässäItseasiassa ei saatu vaan ollaan oltu kokoajan edellä.