TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Playoff-kausikortista saa maksaa taas vähän enemmän.
Isot onnittelut uudesta perheenjäsenestä!Pakko tämän miehen kirjoittaa sen verran että: tämän vuorokauden puolella yöllä piti soittaa ambulanssi kun alkoi tuleva ykkösentteri vaimon masusta pyrkimään ulos yllättäen. Erinnäisten toimenpiteiden jälkeen saatiin vaimo lanssiin ja lähdettiin kaahaamaan jäistä motaria pitkin kohti Tayssia. Motarilla repsikan paikalla istuskellelleen allekirjoittaneelle kuski totesi jotain siihen suuntaan että toivottavasti voitetaan tänään tepsi. Kysäsin että mistäs sä tiedät että oon ilveksenmies niin vastas että kyllä ipan mies toisen tunnistaa. (Itse kotiuduttuani hoksasin että olihan siinä eteisen hyllyllä huivia ja pipaa sun muuta että liekö siitä hoksannu vai onko tuttunaama hallilalta muttei itse osannu yhdistää kun käytti maskia.)
Hienosti kaveri hoiti stressaantuneen mielen ja pelonsekaisia ajatuksia muualle siinä ja pää vähän selvis kun jutteli niitänäitä. Kävi salissa vielä taputteleen olalle ja sano tsempit. Lopputulemana terve poikalapsi. Suuri kiitos hänelle ja työparilleen ja koko Tayssin ammattitaitoiselle henkilökunnalle. Ilves yhdistää!
Kiitos! Ei ainakaan kasvatuksen piikkiin voi laittaa mitään tulevaisuuden hölmöilyjä!Isot onnittelut uudesta perheenjäsenestä!
Alkoi harmittamaan tässä kun muilta joukkueilta tulee näitä teasereita tulevista pelaaja sopimuksista, ja joitain sopimuksia jo jullaistu. Eikä Ilvekseltä kuulu mitään tällästä.
Sitten muistin että meidän pelit jatkuu!
Posin puolelle kääntyi.
Ei tää oo mikään "The Kausi" se tässä on positiivista. Ilves saa takuu varmasti kovan porukan jalkeille myös ensikaudella. Mieluummin noustaan ja kasvetaan samaa tahtia, eikä yritetä liian kovilla panostuksilla nopeaa menestystä. Ilves on tullut isojen rinnalle jäädäkseen.Pasmat mennyt sekaisin. Yleensä tässä vaiheessa on ainoa lohtu seurata seuraavan kauden pelaajajulkistuksia, että voi miettiä "joko ensi kausi on meidän kausi". Nyt eletäänkin sitä The Kautta.
Ei tää oo mikään "The Kausi" se tässä on positiivista. Ilves saa takuu varmasti kovan porukan jalkeille myös ensikaudella. Mieluummin noustaan ja kasvetaan samaa tahtia, eikä yritetä liian kovilla panostuksilla nopeaa menestystä. Ilves on tullut isojen rinnalle jäädäkseen.
Ei tää oo mikään "The Kausi" se tässä on positiivista. Ilves saa takuu varmasti kovan porukan jalkeille myös ensikaudella. Mieluummin noustaan ja kasvetaan samaa tahtia, eikä yritetä liian kovilla panostuksilla nopeaa menestystä. Ilves on tullut isojen rinnalle jäädäkseen.
Huomenna pelataan taas ja vielä kotona
Itsellä hieman varovaisemmat fiilikset. Eilen olisi pitänyt voitto kairata, mutta kahtellaan mitä ilta tuo tullessaan.Aamusta asti hieno fiilis.. nyt on tunne, että finaalit kutsuvat.
Ilves parantaa kuin sika juoksua ja Tepsin päälle kasaantuu paineet.. tästä tulee kuulkaa hyvä vielä.
Ai että eletään hienoa aikaa...
Minä uskon teoriaani.. Tepsi vie kyllä tänään, mutta Perjantaina sisuuntunut Ilves nuijii kaiken ja sarja on 2-3.Itsellä hieman varovaisemmat fiilikset. Eilen olisi pitänyt voitto kairata, mutta kahtellaan mitä ilta tuo tullessaan.