Positiivisuusketju

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 376
Vs: Positiivisuusketju

Positiivista on se, että aikalailla varmaa rahaa tiedossa huomenna, kun pelaa kotivoittoa Kuopiossa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Positiivisuusketju

LuikuriTattinen sanoi:
Positiivista on se, että aikalailla varmaa rahaa tiedossa huomenna, kun pelaa kotivoittoa Kuopiossa.
On niin kehno kerroin että ennemmin pistäisin Ilvekselle pienellä panoksella, eipä tuo mielestäni mikään ihme olisi vaikka sieltä voitto kaarattaisiin.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 376
Vs: Positiivisuusketju

KalPa - Ilves
Vierastasoitus +2
1 KalPa 3,60

Kyllä tuohon voisi 100e kiinni laittaa.
 

Topi

Guest
Vs: Positiivisuusketju

Jaa että 100 euroa! Kyllä te olette rahamiehiä. Itse en ole koskaan panostanut kuin korkeintaan viidellä eurolla.
Mitä itse pelaamiseen tulee niin tosifani pelaa aina Ilveksen voittoa vaikka järki sanoisi muuta!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Positiivisuusketju

Topi sanoi:
Mitä itse pelaamiseen tulee niin tosifani pelaa aina Ilveksen voittoa vaikka järki sanoisi muuta!
Hienoa että olet jo itsekin tiedostanut järjettömyytesi Ilvekseen liittyvissä asioissa.
 

Topi

Guest
Vs: Positiivisuusketju

VP sanoi:
Topi sanoi:
Mitä itse pelaamiseen tulee niin tosifani pelaa aina Ilveksen voittoa vaikka järki sanoisi muuta!
Hienoa että olet jo itsekin tiedostanut järjettömyytesi Ilvekseen liittyvissä asioissa.

Tuohon sanon että höpöhöpö! Miten tuosta saat sen käsityksen että juuri minä olen se tosifani joka pelaa aina Ilveksen voittoa!?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 207
Vs: Positiivisuusketju

Topi sanoi:
VP sanoi:
Topi sanoi:
Mitä itse pelaamiseen tulee niin tosifani pelaa aina Ilveksen voittoa vaikka järki sanoisi muuta!
Hienoa että olet jo itsekin tiedostanut järjettömyytesi Ilvekseen liittyvissä asioissa.

Tuohon sanon että höpöhöpö! Miten tuosta saat sen käsityksen että juuri minä olen se tosifani joka pelaa aina Ilveksen voittoa!?
Jumankauta, Topi on Tapparafani ! :)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Positiivisuusketju

Topi sanoi:
Tuohon sanon että höpöhöpö! Miten tuosta saat sen käsityksen että juuri minä olen se tosifani joka pelaa aina Ilveksen voittoa!?
Oletin että puhuit itsestäsi. No järjetön tuo lause oli joka tapauksessa, vaikkakin toki linjassa muiden topismiesi kanssa.

Tosifani voi pelata ihan mitä huvittaa, joskin kunnon pelurin ei kannata pelata oman joukkueensa pelejä, mikäli järjen ääni hukkuu matkalle. Sehän ei auta joukkuetta mitenkään, että häviää veikkaukselle rahansa Ilveksen voittoa lyömällä. Päin vastoin - tuohan voi olla pois mahd. lippurahoista, fanituotteista jne...
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Positiivisuusketju

"Tekeminen ratkaisee" teesin vois vaihtaa "Tulos ratkaisee". Illan tuloksesta hattu päästä, kova peli ja kerrankin paikoista maalit.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Positiivisuusketju

El Bastardo sanoi:
"Tekeminen ratkaisee" teesin vois vaihtaa "Tulos ratkaisee". Illan tuloksesta hattu päästä, kova peli ja kerrankin paikoista maalit.
Kyllä se tulos tulee juuri tekemisen kautta ja tänään sitä oikeanlaista tekemistä nähtiin kentällä. Oikeastaan missään vaiheessa ei ollut suurta hätää.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 086
Vs: Positiivisuusketju

Onpa positiivistä olla väärässä Ilveksen suhteen. Tänään oli kyllä silmiä hivelevän upea vieraspeli Kalpaa vastaan. Kun vähiten odottaa, saattaa yllättyä erittäinkin positiivisesti!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 207
Vs: Positiivisuusketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Miettikääpä mikä onni, ettei hyökkääjäkato osunut nuorten MM-kisojen aikaan..
Ketjut olisivat olleet legendaariset ! ..kaksi parasta junnua pelaa MM-kisoissa ja loput Liigassa...

Onni on myös Lauantain helpot pisteet Kalpasta.
Kalpalla on maalissa junnu, viisi pakkia klesana ja kova CHL rasite niskassa... Ilveshän ei voi hävitä ?! ..mennään vaihteeksi rosterin taakse tällä tavalla...
Positiivista, että otetaan pisteet näistä varmoista peleistä, joita ei voida hävitä...
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Positiivisuusketju

Nyt on tasauskierros ollut ja mennyt ja haluaisin nyt summata suurimmat plussat

+++ Moiso ja Tyrväinen. Voisin helposti heittää kymmenen plussaa perään. Perkeleen miehekästä toimintaa! Tällaista viime kauden Ilveksessä kaivattiin.
++ Korpisalo, 2 päästettyä maalia kahteen peliin on aina hyvä suoritus.
+ Puolustus, 2 päästettyä maalia kahteen peliin on aina hyvä suoritus.

--- Rankkarivalinnat Vaasassa
-- Kivistön poissaolo ekan pelin aikana, Sandellin poissaolo tokassa pelissä.
- Ylivoiman auttamaton tehottomuus

Paras jääkiekko viikonloppu tällä kaudella ylivoimaisesti.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 822
Vs: Positiivisuusketju

Vituttaa ja apatia vaivaa eikä tulevaisuus näytä hyvältä. Kerho sen sijaan porskuttaa. Mutta onpa ainakin kaksi kerhofania joille ei vain osaa olla katkera, kateellinen tai vihainen.

"He juhlivat usein ja melkein mitä vain. Hääpäiväänsä, syntymäpäiviään, muiden syntymäpäiviä ja hämeenlinnalaista jääkiekkojoukkuetta. Kun Tomi menee HPK:n peliin, Susanna seuraa tuloksia tiiviisti teksti-tv:stä. Jos HPK voittaa, Susanna laittaa joukkueen tunnusmusiikin valmiiksi cd-soittimeen, ja kun Tomi palaa, he tanssivat yhdessä voitontanssin ja liehuttavat HPK:n lippua."

Juttu Susannasta ja Tomista, joilla molemmilla on Downin oireyhtymä.

http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/hyva_mieli/ihmissuhteet/rakastuneen_down_parin_tomi_vaimoni_maistuu_mansikalta
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Positiivisuusketju

Onneksi on vielä 15 peliä jäljellä! Mieluiten käydään nyt tässä vaiheessa viivan alapuolella, ettei se viivalähestyysyndrooma tuu viimeisien pelien aikana. Vaikea hetki, mutta näen tämän hyvänä asiana, varsinkin kun kokoonpano on ollut repaleinen monta peliä. Silti tullut jotain tulosta. Nyt kokoonpano terveeksi ja loppukaudeksi kova nousu! 8)

Mainitaan vielä Sandell tähän samaan syssyyn! On kyllä kova itseluottamus ja kiekon pitämisestä sekä sen kanssa liikkumisesta vastustajan alueella voisi muut ottaa mallia.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 827
Vs: Positiivisuusketju

Kolibri#16 sanoi:
Onneksi on vielä 15 peliä jäljellä! Mieluiten käydään nyt tässä vaiheessa viivan alapuolella, ettei se viivalähestyysyndrooma tuu viimeisien pelien aikana. Vaikea hetki, mutta näen tämän hyvänä asiana, varsinkin kun kokoonpano on ollut repaleinen monta peliä. Silti tullut jotain tulosta. Nyt kokoonpano terveeksi ja loppukaudeksi kova nousu! 8)
...

Juuri näin. Nyt pitäisi kääntää tämä haastajan asema itselle voimavaraksi. Henkisesti olisi varmasti vaikeampi paikka, jos pari kierrosta ennen runkosarjan päätöstä oltaisiin kymppipaikalla ja takana huohottaisi joku niskaan parin pisteen päässä. Toki tähänkin tilanteeseen voidaan vielä päätyä, mutta olkoon se sitten sen ajan murhe.

Huolestuttavaa on kuitenkin se, että kaikkien säälijoukkueiden (SaiPa, Ässät, Blues, HPK) käyrä osoittaa täysin vastakkaiseen suuntaan kuin meidän. Olisi korkea aika saada sairastupa tyhjäksi ja ketjut vakiinnutettua. Ja ei enää mielellään niitä läppäkokeiluja rankkareissa tai ottelun lopussa, kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia. Kun verrataan meidän ja Kerhon saldoja, niin meillä on melko selvästi enemmän kolmen pisteen voittoja, mutta Kerho on puolestaan venyttänyt ottelut todella usein jatkoille (varmistanut vähintään pisteen). Ja noista jatkoille menneistä otteluista kahminut melkoisen kasan lisäpisteitä.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Positiivisuusketju

Ilveksen ympärillä on ainakin tuossa mainos- ja mediapuolella uudenlaista pöhinää. Auttamatta tulee mieleen että toimistolla nähtiin Sjöblomin visiitin aikana että pienillä teoilla saa pöhinää aikaiseksi kunhan vaan hieman ideoi ja tekee. (tätä ei nyt pidä lukea minään Sjöblomin ylistyslauluna, olkoon eräänlaisen hopeareunuksen löytämistä siitäkin sopasta.)
 

vilsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
153
Vs: Positiivisuusketju

Huhhuh...Tän iltaisen voiton tärkeyttä ei voi sanoin kuvailla.
OK, eka erä paskaa, mutta 2. ja 3. oli niin upeeta taistelua että melkein sanattomaks vetää.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 215
Vs: Positiivisuusketju

vilsku sanoi:
Huhhuh...Tän iltaisen voiton tärkeyttä ei voi sanoin kuvailla.
OK, eka erä paskaa, mutta 2. ja 3. oli niin upeeta taistelua että melkein sanattomaks vetää.

Yhteen laueeseen tämän voi kiteyttää. Ilves kasvatti munat erätauolla.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Positiivisuusketju

Jengissa on luonnetta. Perjantai, Assat ja juhlaottelu. Kolme pinnaa ja adjoo. Ei oo helppo homma.
 
Ylös