Viime vuosina olen alkanut ymmärtämään tiettyjä Tammisen sanoja: "Veljet tekee itsestään pieniä."No tästä sai kyllä pienet naurut tälläin keskiviikko aamuun.
Vai, että ihan 70-luvulta asti?
Silloin alkoi systemaattinen ammattilaisuuden etsiminen mm. Itänaapurin opintomatkoilla. Toki välissä oli suvantovaihe.. siis matkalla 1970-luvulta tähän päivään.No tästä sai kyllä pienet naurut tälläin keskiviikko aamuun.
Tappara oli aivan katastrofi seura esimerkiksi 90-luvulla ja 2000 luvulla sen alkupuolen mestaruuden jälkeen.Silloin alkoi systemaattinen ammattilaisuuden etsiminen mm. Itänaapurin opintomatkoilla. Toki välissä oli suvantovaihe.. siis matkalla 1970-luvulta tähän päivään.
Mukavaa jos naurattaa, mutta tästä löytyy ihan dokumentoitua historiaa ja mestaruudet löytyvät myös historiankirjoista.
Suvantovaiheita tulee pitkässsä historiassa aina, mutta jos Tapparan mestaruuksista 12 on tullut 1970 -luvulta lähtien (tasaisella tahdilla 4 vuoden välein), niin ei tosiaan paljon ole syytä naureskella.Silloin alkoi systemaattinen ammattilaisuuden etsiminen mm. Itänaapurin opintomatkoilla. Toki välissä oli suvantovaihe.. siis matkalla 1970-luvulta tähän päivään.
Mukavaa jos naurattaa, mutta tästä löytyy ihan dokumentoitua historiaa ja mestaruudet löytyvät myös historiankirjoista.
Ei silti poista sitä, että Tappara toi ammattimaisen harjoittelun suomalaiseen jääkiekkoon. Hakivat tähän oppia Neuvostoliitosta. Lisäksi mukaan tuli henkinenvalmennus ja tarkka seuranta. Alkoivat harjoittelemaan kuten urheilijat.Tappara oli aivan katastrofi seura esimerkiksi 90-luvulla ja 2000 luvulla sen alkupuolen mestaruuden jälkeen.
KylläNo tästä sai kyllä pienet naurut tälläin keskiviikko aamuun.
SamaIlves voitti ja katson uusintoja repeattina!
Ei mulle Ilves mitenkään ole elämän asia, ei ole ei
Ilves voitti ja katson uusintoja repeattina!
Loppuisipa työpäivä jo. Safkiksella piti katella maalikoosteet Illalla tuli kateltua peli uudestaan.Ilves voitti ja katson uusintoja repeattina!
Nää välipäivät on kyllä pahoja, kun ei tule edes mitään Liiga-pelejä tvstä.Loppuisipa työpäivä jo. Safkiksella piti katella maalikoosteet Illalla tuli kateltua peli uudestaan.
Ai se eka kotipeli oli huono vai? Sulla on kyllä rima korkealla. Miten eilisen pelin eka erä ? (Muita ei lasketa koska Ilves oli ekassa erässä niin suvereeni)Pelipäivä. Juhlapäivä.
Odotan Ilvekseltä poffien parasta esitystä toistaiseksi ja eiköhän sellainen nähdä. Rima ei ole korkealla.
Loppuisipa työpäivä jo. Safkiksella piti katella maalikoosteet Illalla tuli kateltua peli uudestaan.
Rima on korkealla. Rima on asetettu Suomen mestaruuteen.Ai se eka kotipeli oli huono vai? Sulla on kyllä rima korkealla. Miten eilisen pelin eka erä ? (Muita ei lasketa koska Ilves oli ekassa erässä niin suvereeni)