Supin tukit
Luottopelaaja
Äijät ja muijat ja kaikki siltä väliltä:
Meillä on jumalauta nelossentteri.
Ei mulla muuta.
Meillä on jumalauta nelossentteri.
Ei mulla muuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin se tietysti olikin. "Vähän" työnväsyttämät silmät väärin päin päässä. Ihanaa saatanaIpan Top2-sijoitus runkosarjassa ja samalla CHL-paikka on tänään JYP-voitolla jo varmistunut. Kärpät voisi IFK:n ja loputkin pelinsä voittamalla päästä enää korkeintaan tasapisteisiin, mutta jäisi siltikin kolmen pisteen voittovertailuissa Ipan taakse.
Eli nyt ratkaise mikään loorassa, ei mikään sijoitus missään?Taistelu paikallistasolla on mittari, ei yleisömäärä yksin, vaan kassa lopulta ratkaisee.
Tässä uskon Ilveksen toimistoon, tämä yksin mutu tuntumalta, ei vielä faktaa.
Eipä se runkosarjan voitto oikeastaan kiinnostanutkaan!
Missä semmonen on? Linkkiä kiitosEn tiedä onko hakemalla haettua, mutta tämähän on positiivisuusketju, niin kyllä minua lämmittää erityisesti se taulukko, missä on huomioitu vain pelit top-6 joukkueita vastaan.
En jaksa nyt kaivaa, kun on kaikenlaiset aamupuurot yms tässä menossa, mutta täällä se oli. Olisko ollut tilastoketju? Auttakaa muut palstaveljet, että mä saan sunnuntaibrunssin nautittua.Missä semmonen on? Linkkiä kiitos
Missä semmonen on? Linkkiä kiitos