Neitikiekko
Luottopelaaja
No ens vuonna sitten, tai sit joskus myöhemmin.. tai ei ikinä…
Niinno, se putkihan päättyy ensi kaudella ja voi tarkottaa että sitte haetaan seuraavana 41-45-50 vuotis putken katkaisua.Aina on mahdollisuus ja joskus (40 voden) putki joskus katkee... Kyllä loppujrn lopuksi ilveksen kannattajat elää hienoa aikaa.
Vielä Aslak Kaikko on mukana pesäpallossa? Muistan vieläkin sen kerran kun mulle kertoi teloneensa varpaan kuntopyörään.Kyllä harmittaa Ilveksen kannattajien ja teidän kanssakirjoittajien puolesta. Oikeasti. Se on harmi kun oman joukkueen kausi loppuu, ihan sama onko se sijalle 15, vai jopa mestaruuden jälkeen. Haikea fiilis siitä on että joutuu panemaan oman harrastuksen tauolle vaikka ei haluaisi. Se vasta harmi on kun miettii millä tavalla se päättyi Ilveksen kohdalla.
Kukaan ei olisi tätä osannut odottaa. Ei kukaan. Ihan sama mitkä vertaukset oli tehty Torontoon, ihan sama kuinka kauan on edellisestä mestaruudesta aikaa. En olisi villeimmissäin päiväunissani osannut kuvitella, että KalPa pudottaisi Ilveksen Nokia Areenalla keväällä.
En edes tiedä mitä sanoa tuohon. Sanon vaan sen, että Kouvolassa on odotettu kohta 50 vuotta pesäpallon mestaruutta. Yleisö ja resurssit ovat sarjan kärkeä ollut kohta vuosikymmenen ajan, finaaleissa kolmesti, 8 vuoden playoffputki, mutta matka on tyssännyt ihan samanlaisiin asioihin joihin Ilves on kaatunut. Täällä Betonihelvetissäkin ymmärretään teidän tuska. Silti jaksan uskoa että josko ensi vuosi toisi sen mestaruuden tänne.
Ilveksellä on alkamassa uusi aikakausi uudella miehellä ruorissa. Asiat on niin hyvällä pohjalla Tampereella että ei syytä hätään. Valoa näkyy tunnelin päässä vaikka siltä se ei tuntuisikaan. Pää ylös ja leuka pystyssä eteenpäin. Tsemppiä!
Ei kai tuo ole yli 15 vuoteen enää ollut.Vielä Aslak Kaikko on mukana pesäpallossa? Muistan vieläkin sen kerran kun mulle kertoi teloneensa varpaan kuntopyörään.
Jossain vaihees kuulu että olis halvaantunut.En ole miestä nähnyt aikoihin.Ei kai tuo ole yli 15 vuoteen enää ollut.
Ei ole Aslak ollut ainakaan Kouvolan Pallonlyöjien toimarina vuodesta 2010 asti.Vielä Aslak Kaikko on mukana pesäpallossa? Muistan vieläkin sen kerran kun mulle kertoi teloneensa varpaan kuntopyörään.