Positiivisuusketju

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
77
Olispa jo syksy!
Hyvä fiilis.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Perjantai iltana täysi tupa Tammelassa ja vastassa Haka.

Tyylipuhdas 5-0 voitto pirkanmaan derbystä :)

Tälläisten elämysten takia jääkiekon 150miljoonan sijoitus jalkapalloon on kannattava.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 158
Perjantai iltana täysi tupa Tammelassa ja vastassa Haka.

Tyylipuhdas 5-0 voitto pirkanmaan derbystä :)

Tälläisten elämysten takia jääkiekon 150miljoonan sijoitus jalkapalloon on kannattava.
Mitä vit...vain? Ah, jäi näköjään oma satku vielä vahvistamatta verkkopankissa...

365

FB_IMG_1716023548576.jpg
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 974
Eilinen oli hienoin Ilves-päivä ties kuinka pitkään aikaan. Vieläkin ihan fiiliksissä. Tätä tämä yhteisö kaipasi kiekkoperseilyn jälkeen. Keskiviikkona mennään taas! Ostakaahan ihmiset lippuja.

Kyllä, aivan huikean illan tarjosi Ilves. Puitteet vimosen päälle ja sää myös. Joukkue vastasi huutoon ja laittoi kroppaa likoon. Keskiviikkona täyteen taas Tammela,
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
On tämä Ilves-yhteisö täyttä timanttia! En varsinaisesti seuraa suomalaista jalkapalloa enkä kansainvälistä jääkiekkoa, mutta Ilveksen peleissä viihtyy kummassakin lajissa, varsinkin nyt kun jalkapallon puolella on puitteet kunnossa ja joukkueessa paljon omia kykyjä ja hyviä vahvistuksia! Kiekko ollut aina se tärkein, mutta mainiota kehitystä myös jalkapallossa. Hyvä Ilves!
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Perjantai iltana täysi tupa Tammelassa ja vastassa Haka.

Tyylipuhdas 5-0 voitto pirkanmaan derbystä :)

Tälläisten elämysten takia jääkiekon 150miljoonan sijoitus jalkapalloon on kannattava.
Mut... Mut... Mutku mutku potkupallo, mutku ei Tammelassa mitään väkeä käy, mutku huono sijoitus, mutku öyh vöyh vöyh.

Tältä forkalta löytyy ihan liian paljon porukkaa, joilta ei tarpeeksi Ilves-sydäntä löydy ymmärtääkseen, minkä takia tää 365-juttu on hieno asia ja kilpailuvaltti. Voivat mun puolestani painua suoraa tietä porkkanamaalle. Eilen oli saatanan upea ilta!
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
77
Mä oon ollu aina et lätkä ainoo ja oikea laji seurata mulla..
Mut oon innostunut nyt jalkapalloa seuraan ja mä Tammelaan meen uudestaankin ja usein.
Ylpee siitä et on Ilves läpi vuoden!
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Mä oon ollu aina et lätkä ainoo ja oikea laji seurata mulla..
Mut oon innostunut nyt jalkapalloa seuraan ja mä Tammelaan meen uudestaankin ja usein.
Ylpee siitä et on Ilves läpi vuoden!
Sama juttu. Aina Ilves on kiinnostanut lajista toiseen, mutta häpeäkseni voin myöntää, että ennen tätä kautta tuli futis-matseissa käytyä vaan kerran, pari vuodessa. Mutta nyt olen kyllä syttynyt tähänkin hommaan ihan perkeleesti... kai mää olen sitten gloryhunter, sen syytöksen otan vastaan ja myönnän ihan avoimesti :D Tammelassa on vaan niin saakelin makee kattoo futista, kun taas tyhjyyttään kumisevassa Ratinan betonihelvetissä käynnistä ei saanut irti juuri ollenkaan sitä yhteisöllisyyttä, mikä musta tekee ilvesläisen. Nyt on ihan eri aikakausi. On tää makiaa :)
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 679
Kaipa se pitää itekkin koittaa tota jalkapalloa kattoo, vaikka en ymmärrä siitä yhtään mitään ja jotenkkn liian hidasta mulle. Kaipa se pitää tulla sinne Tammelaan ottaan vähä kaljaa samalla, nii muuttuu hieman mielenkiintoisemmaksi ja ehkä löydän innostuksen. Joka tapauksessa helvetin hienoa minkälainen määrä ihmisiä eilen siellä oli katsomassa ja varmasti moni muukin alkaa seuraamaan :cool:
 
Ylös