Positiivisuusketju

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Loma, futiksessa ja lätkässä Suomen TOP-4 kokoonpano ja siten myös mestaruusmahdollisuudet, Ipa pelaa raikasta hyökkäävää futista, molemmissa lajeissa tiedossa Europpareissut, tänään Ilves-HJK loppuunmyydyllä uudella stadionilla, kohta tulossa perinteinen Haka-matsi, futista lisäksi myös EM-kisoista.

365 ja myös 24x7.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 796
Tasan kuukausi...

Screenshot_2024-07-16-06-42-25-21_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 118
Positiivista on se, että Ilveksen joukkue on valmis runkosarjan aloitukseen heinäkuun puolivälissä, eikä tarvitse kuunnella lätinöitä kuivista markkinoista.

Palapeli on ihan hyvällä mallilla kilpailijoihin nähden. Täsmähankintoja tulee, kun tulee.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 030
Kyllähän tässä alkaa jo odottelemaan Tampere Cupia ja kauden alkua.
Miten voikin olla näin innoissaan kun uusi kausi ihan oven takana vaikka edellisestä pettymyksestä ei ihan hirveän kauan aikaa ole :D Kannattajan muisti on lyhyt ilmeisesti.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
145
Ilves+ oli hyvä lisä. En tiedä saatiinko siitä taloudellisessa mielessä tavoiteltua hyötyä, mutta itse ainakin tykkäsin. Hyvää viihdettä työreissuille kuunneltavaksi.
No empä nyt tiedä, kuuntelin jonkun kauden päätöslähetyksen jälkiaudiona, ja ne mainokset rupes jo siinä kyrpiin. En sitten tiedä oliko just se joku jälkihaastattelu hetki, että piti lyödä loopilla mainoksia kun ei saatu kontenttiakaan pettymyksen hetkellä. Että kyllä tuolla mainostuksella pitäisi saada, vai maksoko ipa niille:D ja en tiedä oonko ainoa tätä mieltä, varmaan oon, mutta Aaltonen ei oo selostajana valitettavasti sieltä viihdyttävimmästä päästä. Muuten toki asiansa osaava ammattimies, mutta onhan hän jo pitkään remmissä ollut, vinkvink;)
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
2 041
Jokin aika sitten kommentoin etten "mistään hinnasta" käy Tammelassa pelissä vaikka sitten Ilves pelaisi.

No vanha koulukaveri tässä soitteli ja kysyi oletko käynyt Tammelan uudella stadikalla. "En todellakaan" vastasin ja siihen kaveri totesi kiinnostaako lähteä peliin Vps olisi vastustaja ja näkisit kentänkin.
Hetken mietittyäni tokaisin "että vois sitä kai lähteä potkupallopeliinkin kerran elämässään"
No kaveri hommas liput (omani tietty maksoin hänelle) astuttuani ovista sisään totesin ompa näyttävä pytinki, kierreltiin käytävillä ja nautittiin joku energinen olutjuomakin.
Eikun paikoille ja matsi käyntiin. Ehdin tovin haukotella ja miettiä niitä näitä kun upean kuvion päätteeksi ILVES MAALASI.
Tuuletushan lähti kun kiekkohallissa ja tarkkaavuus parani potenssiin kymmenen. Sitten katastrofinen moken ulosajo ja hallinta täysin vaasalaisille. Oli muuten aika näyttävää ja kuuluvaa vaasalaisten fanikatsomon toiminta. Usko oli erätauolla loppua kun näytti tappio häämöttävän.
Kuten tiedetään pukkarista tulikin Ilves täynnä energiaa ja oli kerrassaan upea nousu.
Uskomatonta miten nopeasti, ainakin lämpimässä säässä, 45min peliaika molemmilla jaksoilla lopulta kului katsomossa istuessa kun joskus tv:stä katsoessa peliaika matelee todella hitaasti.
Bensalenkkarina tuli testattua myös lippuun sisältyvä julkisten liikkumävälineiden käyttö ja hyväksi havaittu sekin ominaisuus
Lopuksi toteaisin etten kausikorttia ole hankkimassa muttei tämä ainoaksi tarkoitettu käynti jää viimeiseksi Ilveksen peliksi paikanpäällä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 344
Jalkapallo vienyt nyt sen verran mukanaan taas kesällä, että en muista koska olisin ollut viimeksi näin pihalla kohta alkavasta Liiga kaudesta :D

Ainut miten olen edes hieman kartalla alkavasta kaudesta on @Tupsukorva35 :n joukkue ennakot (kiitos niistä)

Edelleen mun urheilufantasia elää, että vielä minun elinaikana jalkapallo nousee Suomen ykkös lajiksi.
 
Ylös