Positiivisuusketju

yellowgreen

Luottopelaaja
Tähän ketjuun sopii:
- vaikka tän ehtoon pelin pupellettiin, niin paremmalta se näytti kuin Pelsuja vastaan
- ekassa erässä oltiin suvereeneja ja yksi maali siihen lisää, niin tulos olis ollut aivan erilainen
- mutta ennen kaikkea, satuin istumaan sellaisella paikkaa, että näin aika läheltä Eemelin peliä ekassa erässä. Kehonkieli, intensiteetti ja "tiikerinsilmä", arvon palstaveljet, olen sitä mieltä, että meidän ei tarvitse olla enää huolissaan, Eemeli on keväällä meidän tärkeimpiä ja parhaita.
Joo, Eemeli on ollut pari peliä nyt hyvä. Ja livenä juurikin sen näköistä tekemistä, että nyt maistuis voittaa.
Vaan ei tullut tänään siihen Eemelille paljoakaan apuja ja meni hänelläkin sitten aika turhautuneeksi.

• Tykkää
Reactions: M22

M22

Luottopelaaja
Joo, Eemeli on ollut pari peliä nyt hyvä. Ja livenä juurikin sen näköistä tekemistä, että nyt maistuis voittaa.
Vaan ei tullut tänään siihen Eemelille paljoakaan apuja ja meni hänelläkin sitten aika turhautuneeksi.
Meni kyllä, mutta ekan vartin aikana olin varma, että Eemeli ja Mese ratkaisee pelin meille tuota pikaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Screenshot_2025-02-23-09-40-39-17_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Vaikka tässä nyt on tullut muutamia huonoja pelejäkin, niin mä haluaisin edelleen uskoa siihen että homma on raiteillaan.

Muistellaan vaikka Kuopion peliä, joka on varmaan kauden kovatempoisin ottelu. Tai paikallispelejä, joissa tunnetaso on tapissa. Tai otteluruuhkassa Espoosta rankkareilla haettua voittoa. Tai ylipäätään hetkiä, joissa pelin vaade tai tunnetaso on ollut kova. Silloin tämä joukkue on ollut parhaimmillaan. Ja se lupaa hyvää, kevättä ajatellen.