• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Positiivisuusketju

ilvesperhe

Luottopelaaja
Raipe opetti mitä tehdään kun ollaan pakkovoitto tilanteessa. Silloin voitetaan. Hyvä muistutus itkijöille että sarjaa ei olla hävitty jos tulee yksi tappio. Odottelen "ollaan hävitty tää sarja" viestejä, kun hävitään yksi peli.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Raipe opetti mitä tehdään kun ollaan pakkovoitto tilanteessa. Silloin voitetaan. Hyvä muistutus itkijöille että sarjaa ei olla hävitty jos tulee yksi tappio. Odottelen "ollaan hävitty tää sarja" viestejä, kun hävitään yksi peli.
Ei sun tarvi täälä häviöön asti odotella, riittää että ollaan maalin tai herran jestas kaks tappiolla ekassa erässä niin ei enää yhen käden sormet riitä laskemaan näitä viestejä.

Kyllä tapparan kaataminen tuo sellaisen buustin, että jos se tapahtuu niin tie on auki. Olen tästä asetelmasta enemmän kuin innoissani. Ei oikein malttanut nukkuakkaan. On se suuri ja pelottava tappara. Kuulemma näytti suuruutensa eilen ja believe-paidat on hyvää johtamista pressissä ja Savinainen on joku maallisia voimia suurempi.

No, huomisesta alkaen se sit taas nähdään miten käy. En uskalla etukäteen kuuluttaa mitään, mutta kyllä mä meidän mahdollisuuksista tykkään.

Boldaus oma.

Molari

Rivipelaaja
Raipe opetti mitä tehdään kun ollaan pakkovoitto tilanteessa. Silloin voitetaan. Hyvä muistutus itkijöille että sarjaa ei olla hävitty jos tulee yksi tappio. Odottelen "ollaan hävitty tää sarja" viestejä, jos hävitään yksi peli.

Korjasin viestisi.
Ilves ei häviä mouhille.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Sotekorruptiohimmeli pysähtyy hetkeksi ja johto ei enää uskallakaan leikata itse hoidosta (erityinen paino sydän- ja verisuonipuolelle) ja jäädyttääkin omat kymmenien tuhansien kokouspalkkionsa ja kolmas(toista) lavallinen kampaviinereitä jää tilaamatta, koska sykkeet ja rytmihäiriöt ovat nousussa koko Pirkanmaalla.

Itse ottelusarjaan - uskon joukkueen olevan helvetisti vähemmän pelokas, kuin Ipafoorumi.
Let´s mennään!!

greguaaonkova

Rivipelaaja
Vihreitä revontulia matkanvarrella!
IMG_5135.jpeg