Tähän vielä lisään, että nautin todella paljon, kun erilaisilla keskustelupalstoilla, somessa ja iltapäivälehtien keskusteluun soveltuvilla hiekkalaatikoilla sellaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä hevon paskaakaan jääkiekosta, kannattajatoiminnasta tai mistään niihin liittyvästä, ovat heti ensimmäisenä tuomitsemassa tällaisen ”huliganismin”.Olipas mukava työpäivä itselläkin. Kahvipöydässä heti aamusta eläkeikää hipovat MarjaLiisat, PirjoRiitat ja EskoTapanit spekuloivat ja pohdiskelivat tätä lippukahakkaa.
Itse pelistä tai sarjasta heillä ei ollut mitään sanottavaa kun hieman piikittelin![]()
Onko muuten normaalia, että tuon maalikoosteen katsoo yhä uudelleen ja uudelleen? Sama myös pelitapahtumien kanssa.Viime yönä nukuin ehkä 4 tuntia, mutta silti on vaan hymyilyttänyt koko päivän.
Just katselin eilisen maalikoosteen uudestaan ja hymyilyttää vielä enemmän.
Jos multa kysytään, niin ONOnko muuten normaalia, että tuon maalikoosteen katsoo yhä uudelleen ja uudelleen? Sama myös pelitapahtumien kanssa.
On se. Pyöriny meinaa aika monta kertaa täälläkinOnko muuten normaalia, että tuon maalikoosteen katsoo yhä uudelleen ja uudelleen? Sama myös pelitapahtumien kanssa.
9-2 Tampere Cupin myötäNuijittiin muuten Tappara tällä kaudella paikallisissa 8-2 otteluvoitoin. Aika paljon on vettä Tammerkoskessa virrannut, ku ollaan viimeksi paikalliset hävitty. Varsinkin Areena aikana on Ilveksestä tullut Tapparalle melekonen mörkö.
Taisi tietää, että mun hekumoima finaalisarja Ilves-SaiPa on nurkan takana odottamassa.Törmäsin just töiden puolesta Raipeen ja juteltiin hetki pieni mukavia. Hyvällä tuulella oli.
Oho, Kodykin? Jokohan sillä tuli ikävä?Jotenkin mukava huomata, kun Ilveksen entisiä pelaajia on käynyt tykkäämässä eilisen pelin jälkeen Ilveksen somejulkaisuista. Voi siis varmaan olettaa, että hekin edelleen nauttivat Tapparan kaatamisesta. Lessin, Balun, Stranskyn, Stretsin, Savin, Kodytekin Hatakan ja Laaksosen siellä heti huomasin, mutta varmasti oli monia muitakin.
Taisi tajuta tehneensä ison virheen edareihin siirtymisen suhteenOho, Kodykin? Jokohan sillä tuli ikävä?
Taisi tietää, että mun hekumoima finaalisarja Ilves-SaiPa on nurkan takana odottamassa.Sitä kohti!
Olisi niin skitsofreeninen tilanne sekä Raipelle että meille, että hän tuskin ajatuksella erityisemmin hekumoi.Taisi tietää, että mun hekumoima finaalisarja Ilves-SaiPa on nurkan takana odottamassa.Sitä kohti!
Mun kristallipallo kertoo, että 4-1 tappiot finaalisarjassa kertovat enemmänkin Ilveksen neljän sylinterin jyskytyksestä ja SaiPan bensan lopullisesta loppumisesta.Tekisikö Raipe viimeisen palveluksen Ilvekselle ja "tahallaan" häviäisi finaalit, jotta kisulin 40 vuoden kuiva kausi päättyisi.
![]()
Sanoin jossain kohtaa "onneks olkoon välierä paikasta" niin vastaus kuului "kiitos, mutta ei tässä vielä olla mitään voitettu"Taisi tietää, että mun hekumoima finaalisarja Ilves-SaiPa on nurkan takana odottamassa.Sitä kohti!