Okafani sanoi:Ilves on nyt viisi pistettä jäljessä viimevuoden vastaavaan pelimäärään nähden. Ei mikään mahdoton juttu kuroa eroa kiinni, onhan 28 ottelua vielä jäljellä. Riittääkö viime kevään pistemäärä keväällä jatkoon, on sitten eri juttu.
Niitä kolmen pinnan voittoja pitäisi napsia suht tasaiseen tahtiin.
jurgen sanoi:Ilveksellä on pitkästä aikaa OIKEA ykköshyökkäyskenttä, jossa kaikki pelimiehet ovat oikeasti laadukkaita! Kaiken kruunu on se, että Ässä alkaa olemaan lähellä 100% tasoa...
Tosin mahdottomalta se tuntui viime keväänäkin SEN viikon jälkeen. Tiedätte mihin viittaan.Okafani sanoi:Viimeiset kymmenen peliä tuottivat 22 pistettä!!!. Sen uusiminen tuntuu nyt mahdottomalta.
Pok sanoi:SM-liigan pistepörssin TOP-20:ssä neljä jätkää Ilveksestä,Kärpistä ja JYPistä, kolme jätkää TPS:stä, kaksi jätkää HIFK:sta ja yksi pelaaja SaiPasta, Pelicansista ja Sportista. Muista seitsemästä joukkueesta ei ketään.
jurgen sanoi:Nyt olen päättänyt, että en enää kritisoi rakasta Ilvestä. Kehun hyvistä suorituksista ja jätän ei niin hyvistä suorituksista kirjoittamatta. Kokeilen tämän loppukauden keskittyä vain positiivisiin asioihin. Ilves tulee vielä!
IkuisestiILVES sanoi:jurgen sanoi:Nyt olen päättänyt, että en enää kritisoi rakasta Ilvestä. Kehun hyvistä suorituksista ja jätän ei niin hyvistä suorituksista kirjoittamatta. Kokeilen tämän loppukauden keskittyä vain positiivisiin asioihin. Ilves tulee vielä!
Mites jäsen jurgenilla tämä projekti etenee?
:-\ Kyllä meitä taas koitellaan..jurgen sanoi:IkuisestiILVES sanoi:jurgen sanoi:Nyt olen päättänyt, että en enää kritisoi rakasta Ilvestä. Kehun hyvistä suorituksista ja jätän ei niin hyvistä suorituksista kirjoittamatta. Kokeilen tämän loppukauden keskittyä vain positiivisiin asioihin. Ilves tulee vielä!
Todella huonosti! Liikaa tunteita... ei vaan pysty.
IkuisestiILVES sanoi::-\ Kyllä meitä taas koitellaan..jurgen sanoi:IkuisestiILVES sanoi:jurgen sanoi:Nyt olen päättänyt, että en enää kritisoi rakasta Ilvestä. Kehun hyvistä suorituksista ja jätän ei niin hyvistä suorituksista kirjoittamatta. Kokeilen tämän loppukauden keskittyä vain positiivisiin asioihin. Ilves tulee vielä!
Todella huonosti! Liikaa tunteita... ei vaan pysty.