Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eräs Tapparan-kannattaja ystäväni on oikeasti sitä mieltä, että Török filmas, koska hymyili luistellessaan vaihtoaitioon. Iteltä meni hymyily ohi. Ihan sama vaikka oiskin hymyillyt, varmasti sattu eikä jäänyt filmaamisen takia makoileen.Itse koen nää "Török filmas" kommentit trollaamiseksi.
Kyllä ollut taas hienoa jääkiekon juhlaa kaks viimeistä, oispa kaljaa. No on mulla pari ykköstä, huomenna taas pelataan, paskaakos tässä, voittoa saamme odotella mutta pääsee pojat pelaanPelipäivä. On juhlapäivä. Pikkaisen oli ero meno alkukaudesta mutta nyt sitä taas todella odottaa että joukkue pääsee näyttämään kykynsä.
Kyllä se oli maalivahtien/kenttäpelaajien osalta vähän sekä-että. Joka tapauksessa maalin hinta omiin oli aivan liian halpa ja se vääristää hieman kokonaiskuvaa. 6 maalia omiin 1,81 xG:llä ja 16 Tapparan maalia kohti laukomasta 10 torjuntaa ja 6 sisään. Kyllä se jotain kertoo.Mun mielestä eilisessä pelissä(mitä kukaan ei halua muistella) kenttäpelaajat pelasi hyvin. Maalivahtien taso oli vain divari sarjaa ja kertoo aika hyvin torjuntaprosentit ja laukauksien määrä kohti maalia. AV ei kans ihan oltu pelipäällä ja maalivahdeille nämä tilanteet vaikeita, mutta muuten pitää parantaa maalivahtien. Kenttäpelaajien vähän parantaa.