Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei pidä tuudittautua mihinkään vielä. Mä ainakin oon aika huono nauttimaan hetkestä. Viimeisen vuosikymmenen muistot kalvaa mieltä edelleen.Ai saatana. On tunnetta muuten ollut viimeisen kuukauden aikana peleissä. Ja kairataan loppuhetkien pisteitä kuin joku Tappara konsanaan.
Tätäkö on menestyvä joukkue?
Pendo joissain haastatteluissa sanonut että oli nuorempana huomattavasti tulisempi koutsi. Kyllä se tuli siellä edelleen palaa vaikka aika paljon on saanut kontrolliin.Pennasen ja Suomen kohtalaisen suora palaute tuomareille
Onkos Supi käynyt ikinä noin lämpösenä tuomareille?
Ei ole kyllä. Myrrän aikana ei käynyt koskaan edes kysymässä mitään. Tai jos kävi niin todella hissutellen.Pennasen ja Suomen kohtalaisen suora palaute tuomareille
Onkos Supi käynyt ikinä noin lämpösenä tuomareille?
Saatiin pinna!
Eniten tehtyjä maaleja Liigassa vaikka kuulemma eihän meillä ole edes maalintekijöitä![]()
Enää 5 peliä ennen joulua. Pendohan on sanonut, että hänen joukkueensa ovat yleensä hyviä joulun jälkeen.
Kohta tää kärsimys on ohi ja aletaan pelaamaan.
Syksyn otteluruuhka on selätetty lähes maksimipistein. Tästä on erittäin hyvä jatkaa!
Paskan määrä on vakio!HPK - Ilves
Malek 2 päästettyä maalia, 23 torjuntaa, torjunta% 92 ja paskaa sataa niskaan
Ilves - TPS
Gunnarsson 2 päästettyä maalia, 23 torjuntaa, torjunta% 92 ja tähtiä sataa niskaan
Positiivista, että edes toisen maalivahdin otteet kelpaa![]()
Mä itse tästä jo eilen puhuin Malekin ketjussa, mutta ongelmahan ei ole ollut Malekin tilastot. Gunnarsson otti Tepsiä vastaan lukuisia hyviä, jopa loistavia torjuntoja joilla Ilves pysyi pelissä kiinni. Hemmingin maali olisi ehkä ollut otettavissa mutta se tulee nopeasti ruuhkan takaa ja Clendening tekee vahingossa vähän liikkuvaakin maskia. Malekilta ei nähty samanlaisia huipputorjuntoja ja lisäksi kumpikin maaleista menee ainakin osittain Malekin piikkiin. Ihan selkeästihän tuon näki, että vaikka tilastot oli samat niin Gunnarsson pelasi paremmin.HPK - Ilves
Malek 2 päästettyä maalia, 23 torjuntaa, torjunta% 92 ja paskaa sataa niskaan
Ilves - TPS
Gunnarsson 2 päästettyä maalia, 23 torjuntaa, torjunta% 92 ja tähtiä sataa niskaan
Positiivista, että edes toisen maalivahdin otteet kelpaa![]()