Mr. Torrance
Vakiokokoonpanossa
Tänään ei ole peliä.
Onneksi korvaushoitona on mahdollisuus nauttia Suomi-Usa U20 välierä illalla..Tänään ei ole peliä.
Tämä oli paras pitkään aikaan!Tappiopelien jälkeen saan manguttua vohveleita mielipahani hoitoon.
Positiivista on ehdottomasti se, että tältä palstalta löytyy useampia meikäläistä viisaampia. Heiltä olen oppinut, että meillä ei ole hätiä mitiä, koska nyt treenataan sikakovasti kevättä varten, johdetaan sarjaa ja voittopuolisesti hallitsemme maaliodottamatilastoja.
Ilman saamaani valistusta saattaisin olla huolissani joukkueen henkisestä tilasta.
Rahat ei ole loppu, mutta usko alkaa olemaan. Positiivistä on, että jääkiekko ei ole uskonasia!Ainoa positiivinen asia verrattuna 2010 luvun ilvekseen on, että rahat ei ole loppu. Peli on samaa paskaa kun ennen vanhaan.
Jep, en minäkään näe mitään eroa siinä ollaanko sijalla 2. vai 13.Ainoa positiivinen asia verrattuna 2010 luvun ilvekseen on, että rahat ei ole loppu. Peli on samaa paskaa kun ennen vanhaan.
Tällä menolla ei tarvi kauaa odotella...Jep, en minäkään näe mitään eroa siinä ollaanko sijalla 2. vai 13.
Tämä. Ristus tätä pahan olon oksentamista joka ketjuun...Tänään on helppo pysyä pois foorumilta ja olla lukematta kaikille kenkää juttuja
En minä silti kahden edellisen kauden pronsseja ja tämänkään kauden otteita lähtisi vertaamaan organisaation historian mustimpaan aikaan, mutta taidankin olla meistä se harhaisempi.Tällä menolla ei tarvi kauaa odotella...
Kai tässä nyt kuitenkin kevään menestymistä ajatellaan ja tällä menolla ei ole tulossa.
Tän hetken sarjataulukko ei paljon Maaliskuussa lämmitä...
Edelleen keväästähän tässä on kyse, eikä kahdesta edellisestä kaudesta.En minä silti kahden edellisen kauden pronsseja ja tämänkään kauden otteita lähtisi vertaamaan organisaation historian mustimpaan aikaan, mutta taidankin olla meistä se harhaisempi.
Tulevaa kevättä vaan on helvetin hankala arvioida näin tammikuussa.Edelleen keväästähän tässä on kyse, eikä kahdesta edellisestä kaudesta.