Positiivisuusketju

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Olin tulossa sanomaan, että ollaan hyvissä tarkkailu asemissa, mutta myöskin lauantaina menoa ja ei kerkeä katsomaan peliä.

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Oon yksin mökillä, niin vaimo säästyy mun kiukuttelemiselta.

(Mitä nyt pari viestiä pistin whatsupilla että "Vittu mitä paskaa")

M22

Luottopelaaja
Perjantai, takassa tuli ja foorumilta löytyy "Merkitse kaikki osiot luetuiksi" painike.

pelikirja

Luottopelaaja
Loppuviikko ja kohta taas foorumin tietäjät kertoo vahvistuksia tulevan alkuviikosta. Eiliseltä ku luki pari foorumi viestiä kaikki tulivat luetuksi. Samaa hokemaa vuorotellen kaikki on paskaa paitsi kusi. Vois tiivistää nuo viestit seuraavasti:Ajattelin ennen,tänään on toisin,tänään en ajattele.

Don Corleone

Luottopelaaja
Tärkeet kolme pinnaa tähän!

M22

Luottopelaaja
Väki ihmetellyt vaisuja otteita mutta varmasti oma osansa on sillä et puolet joukkueesta ollu lensussa. Tauko tulee enemmän ku hyvään aikaan. Lepoa ja treeniä ni tää homma rupee vielä rokkaa.
Eikä 6p ollut ollenkaan huonosti tästä viikosta

jurgen

Tähtipelaaja
Tärkeä voitto, todella tärkeä!

Hyvä Ilves!

Torski

Tähtipelaaja
Väki ihmetellyt vaisuja otteita mutta varmasti oma osansa on sillä et puolet joukkueesta ollu lensussa. Tauko tulee enemmän ku hyvään aikaan. Lepoa ja treeniä ni tää homma rupee vielä rokkaa.
Ja pelaavat kipeinä. Typerää.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
6 pistettä tältä viikolta on positiivista.

Tuloksellisesti ihan kelpo viikko ja tämä Kouvola matsi oli kyllä hemmetin kovalla duunilla voitettu.
Paljon löytyy pelistä ongelmakohtia, mutta tauko tulee varmasti nyt hyvään kohtaan.

M22

Luottopelaaja
Tuntuu taas lauantai-ilta kivalta. Voitto, römpsää ja jäätelöä, niistä on hyvä lauantai tehty.
Ja "römpsä" ei tässä tapauksessa liene siinä alkuperäisessä merkityksessään, eli kenttäpakki?