Lynx Canadensis
Kausi 2 jRa
Minkä katsomon lippua suosittelette ensi kertaa Ilveksen jalkapallopeliin tulevalle?
A4 lohkossa on Niilon Pojat jos hyvästä tunnelmasta tykkää ja myös alkoholi tarjonta siinä lähelläMinkä katsomon lippua suosittelette ensi kertaa Ilveksen jalkapallopeliin tulevalle?
Eipä yllätä. Mikähän tässä on niin vaikeaa? Pienillä asioilla saisi jo parannettua paljon palveluita jne.No jos ihan rehellisiä ollaan, niin sehän oli kuin paluu vanhaan, ei niin hyvään. Ruokatarjonta oli makkaran ja hodarin välillä kuten mainostettiin ja sama homma oikeastaan kaiken muunkin kanssa. Old mates-jutut oli vain markkinointinimenä ja tämä haastattelu menikin sitten ihan ohitse. Videotaulun käyttö.. noh, näki siitä tilanteen ja peliajan.
Pitkä kausi edessä, jos meno on tätä tasoa. Pitäisi varmaan itse hakea lähikaupasta 10 pussia pyttipannua ja tulla paistamaan ja myymään, että saisi jotain järkeä tähän hommaan.
Joo ei oikeen vakuuttanut tarjonta vaikka kioski täti lupasi että muita kuin tavallista lonkeroa tulee kesän aikana valikoimiin. En sitten sen kummemmin katsellut muuta tarjontaa ainakin makkaraa oli tarjolla anniskelukulmassa siihen se näköjään jäikinNo jos ihan rehellisiä ollaan, niin sehän oli kuin paluu vanhaan, ei niin hyvään. Ruokatarjonta oli makkaran ja hodarin välillä kuten mainostettiin ja sama homma oikeastaan kaiken muunkin kanssa. Old mates-jutut oli vain markkinointinimenä ja tämä haastattelu menikin sitten ihan ohitse. Videotaulun käyttö.. noh, näki siitä tilanteen ja peliajan.
Pitkä kausi edessä, jos meno on tätä tasoa. Pitäisi varmaan itse hakea lähikaupasta 10 pussia pyttipannua ja tulla paistamaan ja myymään, että saisi jotain järkeä tähän hommaan.
Niin siis myynnissä oli vain lonkeroa vai mitä?...kuin tavallista lonkeroa tulee kesän aikana valikoimiin...
Oli heinäkenkää ja auraakin mut aika vaisu tarjontaNiin siis myynnissä oli vain lonkeroa vai mitä?
Taitaa yleisömäärään eniten vaikuttavan valmistumisjuhlatAurinkokatsomoon 6e lahi peliin saas nähdä mitä sää meille silloin tarjoaa
Oon minäkin sellaisessa mut en mä koko päivää ajatellut ollaTaitaa yleisömäärään eniten vaikuttavan valmistumisjuhlat
Kaverini oli muuten yksi niistä seinäjokelaisista. Heille kuulemma tarjottiin paikkaa lipan alta, mutta jostain syystä heidät olisi laitettu sinne Niilojen viereen. Menivät sitten mieluummin sinne sateeseen. Olisivat kyllä halunneet sateensuojaan.Tätä oluen myynnin lopettamista niillä pääkatsomon keskikäytävillä ihmettelin itsekin SJK-matsissa.
Arvelin, että syy olisi se kun pääkatsomoon sai hirmuisen sään takia tulla kaikki (paitsi SJK-fanit, joita hiukan kävi sääliksi). Ilmeisesti ei ollut mitään rivirajoituksiakaan.
Arvelisin (toivoisin) asian korjaantuvan taas ensi peliin. Vai oliko tämä tilanne jo ennen tuota peliä?
Kuvastaa kyllä taas tätä puuhastelun tasoa. Mitä sellaista on esim. A1:n alakulmassa miksi sinne ei voisi vierasfaneja sijoittaa?Kaverini oli muuten yksi niistä seinäjokelaisista. Heille kuulemma tarjottiin paikkaa lipan alta, mutta jostain syystä heidät olisi laitettu sinne Niilojen viereen. Menivät sitten mieluummin sinne sateeseen. Olisivat kyllä halunneet sateensuojaan.