Toutain
Luottopelaaja
Tässä tapauksessa taitaa olla kylläkin nainen.
Tästä jotain parempaa tietoa kuin parin Lukko-fanin spekulointi jatkoajassa?
Tässä tapauksessa taitaa olla kylläkin nainen.
Tästä jotain parempaa tietoa kuin parin Lukko-fanin spekulointi jatkoajassa?
Onhan siellä enemmän kuin pari ja voi tässä tapauksessa olla hyvinkin mahdollinen syy. Palkassa en usko isoa eroa tulevan varsinkin joutui vielä maksamaan korvauksia. Itse pelaajalle voi olla hyvinkin tärkeää saada vaimo mukaan Eurooppaan, joten tuonkin vuoksi kaikki on mahdollista.
Voin myös hyvin kuvitella, ettei vaimo viihdy etenkään talvella Raumalla.
Oon lukenut sieltä kaikki viestit. Ihan puhtaasti arvauksia ovat. Esitit asian, että "taitaa olla kylläkin nainen", vaikka se on ihan yhtä hataraa spekulaatiota kuin kaikki muukin. Totta kai se on mahdollista, muttei nouse vaihtoehtona julkisen tiedon valossa yhtään muiden vaihtoehtojen yläpuolelle ja vierastan tuollaisia täysin spekulaatiopohjalta tehtyjä johtopäätöksiä. Niistä muodostuu niitä kuuluisia palstatotuuksia. Voi olla, ettei Pooleyn vaimolla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä.
Ruotsalainen sälli, joka Pooleyn siirron Björklöveniin ensimmäisenä paljasti, kirjoitti twiitissään ihan suoraan suomennettuna, että Pooley ei viihdy Lukossa. Sekin voi tarkoittaa mitä tahansa, mutta ansaitsee kuitenkin maininnan.
Ei tullut vissiin Virtasen kanssa toimeen. Näin olen käsittänyt.Minkäs takia se Pospisil lähti kesken kauden Lukosta kun en nyt mitenkään muista. Olikos siinä jotain draamaa taustalla vai oliko perinteinen "hyvässä yhteisymmärryksessä"
Joo eli en ihmettelisi jos olisi Pooleyn kanssa jotain saman suuntaista. Mistä näistä tietää.Ei tullut vissiin Virtasen kanssa toimeen. Näin olen käsittänyt.
Itse olen tästä kyllä vahvasti erimieltä. Mitä nyt kuvia on katsellut ja lukenut niin erittäin hienolta paikalta vaikuttaa.Uumaja on aika samanlainen persreikä kuin Raumakin, joten outoa olisi, että valinta siihen kohdistuisi, jos ei Raumalla viihdy.
Itse olen tästä kyllä vahvasti erimieltä. Mitä nyt kuvia on katsellut ja lukenut niin erittäin hienolta paikalta vaikuttaa.
Ja onhan siinä tietenkin se, että Björklöven taistelee noususta ensi kaudella ihan tosissaan ja halli on loppuunmyyty jokaiseen peliin ja tunnelma nyt on "vähän" parempi kuin Raumalla.
Itse en ihmettele tätä siirtoa ollenkaan. Tapa miten tämä hoidettiin on kyllä erikoinen.
Uumaja on hieno paikka (ja eri kastia kuin Rauma ), mutta pienehkö ja maailmalla tuntematon kaupunki, joka tuskin jenkkiukolle ja -eukolle tarjoilee lähtökohtaisesti juuri kummempia tuntemuksia kuin Raumakaan. Eli jos nyt ajatellaan tuota (tuulesta tempaistua) vaimoteoriaa, niin tuntuu kaukaa haetulta, että oletettavasti tuntematon Uumaja sitten olisi se paikka, johon hetkessä Raumaan kyllästynyt Amerikan ihminen haluaisi.
Joo eli en ihmettelisi jos olisi Pooleyn kanssa jotain saman suuntaista. Mistä näistä tietää.
Miksi Pooley olisi tehnyt jatkon Lukkoon jos ei tule Virtasen kanssa juttuun? Kyllähän tuolloin on ollut tiedossa että Veltsu Raumalla valmentaa vielä ensi kaudellakin.
Ihan hieno paita.
Ihan hieno paita.