Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Lukkoon menossa ensi kaudeksi.
Kävi Ilvekset(viime kauden)Mitä näille raumalaisille tapahtui? Loppuiko polttoaine maalisuoralla? Saadaan kiittää Lukkoa kun lahjoittivat kärkipaikan muille. Kahdeksan viime peliä: 1 voitto, 2 kahen pisteen peliä ja viis häviötä. Kahdeksaan peliin 7pts.
Kiitos Lukko kun soit muille mahdollisuuden taistella runkosarjan voitosta.
Aika sulaminen
Ennustan edelleen, että Lukko tulee hiipumaan. Muut pystyvät parantamaan enemmän kauden mittaan. Virtanen pelasi alkukauden näytöillä työpaikan itselle. Fiksua sinänsä.
Aika kova haku tollain marraskuun alussa.Taitaa mennä kuten ennustin.
Pahasti sulaa Zagidulin keväällä. Oliskohan ollut täysin erillainen sarja jos olisi edes pelanut edes hänen ok tasolla
Onkohan tullut väsy? Pelasi mun mielestä aivan liikaa runkosarjassa. Mun mielestä ei oo järkeä peluuttaa runkosarjassa noin paljoa.Pahasti sulaa Zagidulin keväällä. Oliskohan ollut täysin erillainen sarja jos olisi edes pelanut edes hänen ok tasolla
Onkohan tullut väsy? Pelasi mun mielestä aivan liikaa runkosarjassa. Mun mielestä ei oo järkeä peluuttaa runkosarjassa noin paljoa.
Mitä se lukkolaine ny tosta vanhasta jutusta sille huutaa. Olis ny mielummi kiukutellu tosta ratkasumaalista. Sen vois vähä paremmin ymmärtääkkiNyt kiehahti! Iltalehti todisti Lukko-leirin rajua tunteenpurkausta Nordiksen käytävillä
Lukon edustaja ja Liigan erotuomaritarkkailija otti yhteen.www.iltalehti.fi