Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Viimesin CV:n jälki on junnumajusta, joka ei varsinkaan lupaa Lukolle mitään hyvää. Oli meinaan huonointa Suomen peliä vuosikausiin junnumajuissa.Mä olen tätä ihmetellyt Lämsän osalta aina!
Viimesin CV:n jälki on junnumajusta, joka ei varsinkaan lupaa Lukolle mitään hyvää. Oli meinaan huonointa Suomen peliä vuosikausiin junnumajuissa.Mä olen tätä ihmetellyt Lämsän osalta aina!
Lukko vielä pelasi Hifki sarjassa varsin hyvää kiekkoa suurimman osan ajasta ja hallitsi peliä. Vähän Ilvesmäisesti kaatui viimeistelyn tasoon vastustajaan nähden.Omasta mielestä ihan ok haku Lukolta. Niistä Jokeri-kausista on kuitenkin se 10 vuotta aikaa, siinä ehtii kehitystä tapahtumaan. Idässä marinoitu ja nyt paluu Liigaan. Rohkea veto, mutta Lukolla siihen taitaa olla varaa kun talous on kunnossa ja mestaruuskin löytyy lähivuosilta.
Muut realistiset vaihtoehdot olivat taasen aika meh, paitsi että Myrrä olisi mielenkiintoista nähdä jonkun toisen liigajengin peräsimessä.
edit: toki itse en olisi Virtasta ulostanut yhden huonon kevään takia. Siinä mielessä outo peliliike. Vähän sama kun Ilves monottaisi Pennasen Pelicans-sarjan takia.
Ihan sama tuli mieleen, Lukko pelasi kuitenkin syksyllä pirun hyvää hokia, en kyllä tajua mihin se peli keväällä niin pahasti katosi. Potentiaalia kyllä oli Virtasen touhuissa, johonkin A-luokan koutsiin vaihtamisen olisin ymmärtänyt mutta että Lämsä.
Saiko Virtanen halailla joukkueen ja ottaa lähtiäiskahvit ja -konjamiinit?
Seurajohdon mielestä löytyi parempi mies tilalle, yksinkertaista. Naurettavaa jos Virtanen tai Myrrä eivät tätä ymmärrä ellei pomo sitä ole tavuttamassa vieressä.Oleellisinta että kallella on munaa antaa syyt ja selitykset virtaselle potkuista.
25 vuotta yrittäjänä ja voin sanoa että jokainen lähtenyt työntekijä on lähtöpasseistaan syyt ja selvitykset saanut.Seurajohdon mielestä löytyi parempi mies tilalle, yksinkertaista. Naurettavaa jos Virtanen tai Myrrä eivät tätä ymmärrä ellei pomo sitä ole tavuttamassa vieressä.
Nostan hattua. Ei ole helppo duuni tuo ja muutenkin hyvä periaate.25 vuotta yrittäjänä ja voin sanoa että jokainen lähtenyt työntekijä on lähtöpasseistaan syyt ja selvitykset saanut.
Suoraselkäisyys näyttää olevan katoava luonnonvara.
Minulle se on kunnia-asia ja itsestäänselvyys.
25 vuotta yrittäjänä ja voin sanoa että jokainen lähtenyt työntekijä on lähtöpasseistaan syyt ja selvitykset saanut.
Seurajohdon mielestä löytyi parempi mies tilalle, yksinkertaista. Naurettavaa jos Virtanen tai Myrrä eivät tätä ymmärrä ellei pomo sitä ole tavuttamassa vieressä.
Juttua kuullut, että alun perin tarjosivat Miettiselle ja Myrrälle 23-24 kautta a-junnuissa, minkä jälkeen sitten paikkaa Liigassa. Kumpikaan ei tietenkään tällaiseen suostuneet.Itse olisin ainakin kysellyt Ahokasta paljon ennen Lämsää jos olisin asiasta ollut päättämässä. Myös Pikkarainen olisi mennyt edelle. Ja olishan siellä myös yksi Myrrä vapaana. Kiveä nyt en lähde Lukkoon sotkemaan.
Kyse taitaa kuitenkin olla siitä, että Myrrä itse sanoi ettei ole saanut syytä potkuille. Ei siitä, että asiaa olisi haluttu lehtiin avattavan.Kerroitko syyt ja selvitykset julkisesti Ilta-Sanomien sivuilla, firman kotisivuilla ja live-lähetyksessä, vai suoraan asianomaiselle?
Voi jopa pitää paikkansa.Juttua kuullut, että alun perin tarjosivat Miettiselle ja Myrrälle 23-24 kautta a-junnuissa, minkä jälkeen sitten paikkaa Liigassa. Kumpikaan ei tietenkään tällaiseen suostuneet.
Niin luuletko todella että Myrrä ei saanut??? Henkilökohtaisista syistä johtuvia potkuja työnantaja EI VOI EIKÄ SAA julkistaa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ???25 vuotta yrittäjänä ja voin sanoa että jokainen lähtenyt työntekijä on lähtöpasseistaan syyt ja selvitykset saanut.
U20 sarja onkin tätä nykyä vähän niin ja näin, en ihmettele että rutinoituneet Liiga-valmentajat eivät siihen viitsi lähteä.Juttua kuullut, että alun perin tarjosivat Miettiselle ja Myrrälle 23-24 kautta a-junnuissa, minkä jälkeen sitten paikkaa Liigassa. Kumpikaan ei tietenkään tällaiseen suostuneet.
Aika hurjalta kuulostaa, eikai nyt Miettinen, Myrrä tai kukaan Liigassa tasonsa näyttänyt tuohon ryhdy.Juttua kuullut, että alun perin tarjosivat Miettiselle ja Myrrälle 23-24 kautta a-junnuissa, minkä jälkeen sitten paikkaa Liigassa. Kumpikaan ei tietenkään tällaiseen suostuneet.