Rauman Lukko

Torski

Tähtipelaaja
Lethemon tänään jo mukana Mikkelissä varamaalivahtina, molaripaniikki siis luultavasti peruttu.
Paitsi nyt siellä on sitten polvivaivainen Ortio ja yhden iskin päässä kauden päättymisestä oleva Lethemon.

Aika riskiä.

• Tykkää
Reactions: GNR

Toutain

Luottopelaaja
Lethemon tänään jo mukana Mikkelissä varamaalivahtina, molaripaniikki siis luultavasti peruttu.

Ei ole peruttu. Lethemonilla siis vamma, jonka kohdalla piti päättää, että nyt leikkaukseen vai ensin kausi loppuun. Jälkimmäisellä mennään, mutta onhan tuossa nyt älytön riski.

Blackhawk

Luottopelaaja
En kyllä ymmärrä mikseivät anna Saloselle yhtään starttia..

Blackhawk

Luottopelaaja
Lethemon tänään aloittava maalivahti. Ei se loukki tainnutkaan sitten olla niin paha.

Blackhawk

Luottopelaaja
Kituuttelee kipujen kanssa varmaankin koska vaihtoehtoina jatkaa nykyisellä tai mennä leikkaukseen
Itse ajattelin, että häntä säästeltäisiin pleijareihin ja annettaisiin lepoa nyt, mutta ei näemmä Lukossa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Täytyy antaa lepoa pikkusen loukkaantuneelle Ortiolle :D Ei käy kateeksi tämä Lukon maalivahti tilanne.
Minun on vaikea uskoa että se junnumaalivahti Salonen olisi oikeasti edes huono tuolla maalilla, Masi Härkönenkin täytti Sportin maalilla ihan hyvin paikkansa. Loukkaantuneilla molareilla pelaaminen sen sijaan on isoa riskiä.

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Minun on vaikea uskoa että se junnumaalivahti Salonen olisi oikeasti edes huono tuolla maalilla, Masi Härkönenkin täytti Sportin maalilla ihan hyvin paikkansa. Loukkaantuneilla molareilla pelaaminen sen sijaan on isoa riskiä.
Läski-Salonenkin toimittais

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Pitää myös muistaa että Lukko itse tietää tilanteen parhaiten. Palstatotuuksia äkkiä, että molemmat molarit ovat toinen jalka haudassa, selvästi tilanne on parempi mitä palstoilla annetaan ymmärtää, vaikka varmasti vaivoja onkin.

• Tykkää
Reactions: M22

Blackhawk

Luottopelaaja
Vaikka Lethemonilla ei ollut paras päivä, niin monilta (yleisesti) tuntuu unohtuvan, että eihän hän Lukkoon tullessaan ollut mikään kaksinen maalivahti koskaan ollutkaan, vaan saldona on kaikestaan vain 12 Ahl-ottelua ja loput ECHL-pelejä. Täysi ECHL-arpa, jonka maksimitaso on liigan huippujoukkueen takana tuo 89% torjuntaprosentti, ei yhtään enempää. Tämän kauden aikana Lethemonin nimi on liigaa seuraavien keskuudessa jostain syystä mainittu useaankin kertaan, kun on puhuttu liigan parhaasta maalivahdista, mikä on täysin käsittämätöntä. Keskinkertainen maalivahti huippujoukkueen maalilla, jota valmentaa Lämsä.