• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Robert Leino

Soho

Tähtipelaaja
Kukaan uskottava ei ole huhunnut Leinoa Ilvekseen. Monet (minä mukaan lukien) ollaan kyllä kerrottu tästä Leinon 2v jatkosta Örebron kanssa jo tovin aikaa sitten. Ei kannata pahoittaa mieltään huhuista jotka eivät ole huhuja.

Juuri näin. Hyvin aikaisessa vaiheessa tuli Jatkoajan tietäjältä jo infoa tästä. Näin se vaan menee, Leinokin on vielä siinä iässä että massia pitää takoa.

Janko

Luottopelaaja
Onko pelannut paljonkin laiturina Örebrossa?

ilvesperhe

Luottopelaaja
Laitetaan nyt tänne Leinon ketjuunkin, että ei jatka Örebrossa.

Aamulehtikin jo uutisoi.
Ruotsalaisseura hyvästeli pelaajia – kaksi Tampereelta tuttua vaihtaa maisemaa

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Urheilucast huhuilee Leinoa Ilvekseen. Tarkoittaa, että Mänty tai Marjala meneekin P-Amerikkaan?

Mielenkiintoisin sentteriruletti hetkeen

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Urheilucast huhuilee Leinoa Ilvekseen. Tarkoittaa, että Mänty tai Marjala meneekin P-Amerikkaan?

Mielenkiintoisin sentteriruletti hetkeen

Minua hämmästyttää, kuinka tuon käärmeöljykauppiaalta kuulostavan podcast-juontajan juttuja vieläkin kuunnellaan ja varsinkin otetaan tosissaan.

Marjala ei ole ollut missään välissä tulossa Ilvekseen. Neuvoteltu, ehkä. Vahvat huhut vievät Marjalaa Kärppiin ja tuovat Schnarria Ilvekseen.

Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
os siitä UC ja punakone on huhuilleet Ilvekseen, niin en sivuuttaisi

Kyllä silti mielenkiinnolla lukee, että mitä @punakone on sentteriruletista viimeksi kuullut
Olen kanssasi samaa mieltä tuosta, että mielenkiintoista mitä @punakone on kuullut. Tuli sitten osuma tai ei. Mutta sinuna tutustuisin kyllä vähän Urheilucastin viime aikojen "huhuihin" ja miten on itse ne kumonnut. Jos pikkusenkaan osaa tulkita lukemaansa, niin ainakin itse pidän aivan selvänä, että eivät ole edes huteja, vaan ihan selvästi suoltaa täyttä paskaa saadakseen lisää huomiota, kuuntelijoita ja sitä kautta tietenkin tuloja.

The prof refs fan club

Vakiokokoonpanossa
Sinänsä ihan hyvä, että huhuilua tulee ovista ja ikkunoista, tulee ja menee. Näin huhut asettuvat arvoonsa, joka on nolla.
Että eipä menetetä yöunia minkään läpän vuoksi.

Sitä paitsi meillä on jo sexy-hockey-Svej ens kaudella. Jumalaare mikä pelaaja ❤️❤️❤️

Janko

Luottopelaaja
Olen kanssasi samaa mieltä tuosta, että mielenkiintoista mitä @punakone on kuullut. Tuli sitten osuma tai ei. Mutta sinuna tutustuisin kyllä vähän Urheilucastin viime aikojen "huhuihin" ja miten on itse ne kumonnut. Jos pikkusenkaan osaa tulkita lukemaansa, niin ainakin itse pidän aivan selvänä, että eivät ole edes huteja, vaan ihan selvästi suoltaa täyttä paskaa saadakseen lisää huomiota, kuuntelijoita ja sitä kautta tietenkin tuloja.
Punakone ei ole koskaan huhuillut Marjalaa Ilvekseen.