Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Jos mun pitäis valita Robin vai Jeremy, n. 8 kertaa kymmenestä Robin.Tälle saisi kyllä tehä ensi kaudesta pahvin käteen jos hinta on hyvä. Itse ainakin tykkään kaverista vaikka tehoja ei synny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mun pitäis valita Robin vai Jeremy, n. 8 kertaa kymmenestä Robin.Tälle saisi kyllä tehä ensi kaudesta pahvin käteen jos hinta on hyvä. Itse ainakin tykkään kaverista vaikka tehoja ei synny.
Kyllä tästä jätkästä iloa on. Jotenkin kakkonen ja kolmonen ei vaan toimi. Meskanen nyt ihan ensiksi lihoiksi, jos jollekin kelpaa.
Olisiko siellä jotain flunssa-aaltoa, kun näin taisi ainakin Lancasterilla olla. Meskasen tilalle maalinedustalle / maskiin 2. ylivoimalle, niin voisi alkaa tulosta tulla. Meskanen menee siinä roolissa hukkaan.Niin siis mihin rooliin tää mies hankittiin? Popcornikoneen esilämmittäjäksi? Kun miettii, millaisia pelaajia siellä kentällä vilistää, ei voi kuin ihmetellä, miksi tämä istuu penkillä.
Edelleenkin, loukissa on.Niin siis mihin rooliin tää mies hankittiin? Popcornikoneen esilämmittäjäksi? Kun miettii, millaisia pelaajia siellä kentällä vilistää, ei voi kuin ihmetellä, miksi tämä istuu penkillä.
Mä en voi käsittää miks just Alvarezia roikotettu katsomossa, kun Ratinen ja Mese saa ruutua ylivoimalta ja ylemmistä kentistä.
Pelasi muutenkin, taas, todella hyvin. Pakkohan jotain flunssaa/loukkia olla ollut kun ei ole hetkeen pelannut.Mahtavaa tekemistä tänään. Pari kertaa polkas hienosti läpiajoon itsensä, olisi kyllä palkinnon suonut noista, no tulee vielä.