Roope Taponen

Surullinen Roopen puolesta. Kyllä hänellä selvästi olisi kykyjä olla huippumaalivahti, mutta riittääköhän itseluottamus kuitenkaan kestävästi ne saavuttamaan? Ei EHT:lle päästä niin vain, eikä Markus Korhonenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, vaan kyllä tässä oli usko siihen, että Roopesta saadaan hyvä maalivahti.

Ilveksen alkukauden sekoilu sekä maalivahti- että puolustuspelissä kirsikkana kakun päällä: jos oli yhtään epäilyksiä omista kyvyistä, niin ainakin niitä saatiin voimistettua huomattavasti. Ei ollut tukea ja turvaa Dominostakaan, eikä puolustuksesta.

Kaikesta huolimatta kaikkea hyvää Roopelle jatkoon. Mukava mies. Nyt vain itseluottamusta työstämään, koska uskon kyllä, että se kovalla työllä vielä sieltä tulee.

Viimeksi muokattu:
Kurja juttu Taposelle. Täytyy miehen kunniaksi nostaa kuinka suhtautui asiaan ja miten siitä puhui.
Kaikkea hyvää Tapsalle jatkoon.

Seuraavaksi sitten Benjaminin soppari silppuriin ennenkuin ehditään edes julkaisemaan, päästään pienemmällä julkaisujen määrällä. Ja kun oikein vauhtiin pääsee niin pari pakkia ja pari hyökkääjää myös lihoiksi.

Kyllä me vielä joukkue saadaan kasaan.

Kurja juttu Taposelle. Täytyy miehen kunniaksi nostaa kuinka suhtautui asiaan ja miten siitä puhui.
Kaikkea hyvää Tapsalle jatkoon.
Tämä edottomasti. Väkisinhän nämä purkamiset on aina jostain pois.

Aivan karmea kausi oli. Ikävä sanoa, mutta olihan Taponen selvästi huonoin veska Ilveksen maalilla tällä kaudella. Ja tämä osasto ei muutenkaan loistanut tällä kaudella.

Toivottavasti saa uransa kasaan vielä. On mielestäni kuitenkin liigatason veskari, mutta tämä kausi oli kyllä huono -> sen puoleen hyvä että jatketaan eri suuntaan.

Oksettaa meno somessa. Äitivainaa sanoi, että "Jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, kannattaa pitää turpa kiinni" - tällä viisaudella olen koittanut mennä.

Tapsalle hyvät jatkot! Harva olisi noin huonoa (alku)kautta millään mittareilla uskonut näkevänsä, enkä suostu Tillua ja Karhua rekrystä liiaksi tukistamaan. Sanon vain, että olipahan surullinen stintti - toivottavasti Sveitsin hopea saa miehen pääkopan kuntoon. thumbsup

Oksettaa meno somessa. Äitivainaa sanoi, että "Jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, kannattaa pitää turpa kiinni" - tällä viisaudella olen koittanut mennä.

Tapsalle hyvät jatkot! Harva olisi noin huonoa (alku)kautta millään mittareilla uskonut näkevänsä, enkä suostu Tillua ja Karhua rekrystä liiaksi tukistamaan. Sanon vain, että olipahan surullinen stintti - toivottavasti Sveitsin hopea saa miehen pääkopan kuntoon. thumbsup
Karhuhan tukisti itse itseään haastattelussa.

Ajassa 1:00.

Sitten vielä samaan rykäsyyn Pelli & Ratinen.
Minkä takia, jaa että maksetaan näistäkin erorahat? Ennemminkin omalle paikalleen 3 kenttään ja kovempia nimiä sisään. Aikamoista jos ei mukamas riitä kokoonpanoon, ei oo liiga niin kova sarja mielestäni.
Toki jos noi huhutut varmistuu niin sit mietityttää et mitä haetaan.

Karhuhan tukisti itse itseään haastattelussa.

Ajassa 1:15.

Juu, ei se alku ollut helppo, kun ei kellään tuntunut koppi tarttuvan. Rekryn huonoutta mietin enemmän - jos HIFK:n "ykkönen", tulee meille paperilla ihan solidiksi kakkoseksi en pysty rekryä pahoitteleen.

Jälkiviisaus on niin helppo laji, että melkein sakkoja pitäis antaa.

Onko se ilkkuminen alkanu ny ku sopimus purettu vai meinaaks aiempia ?

Onko se ilkkuminen alkanu ny ku sopimus purettu vai meinaaks aiempia ?
Lähinnä se, että haukutaan paskimmaksi sopimukseksi ikinä samaan aikaan, kun vois vaan kohteliaasti toivottaa hyviä jatkoja. Idiootit ja oman elämänsä täydelliset ihmiset vituttaa.

Takaisin