No ei tietenkään ole. Ja todennäköisesti voitetaankin. Tapa millä tänään taas kotikaukalossa sössittiin oli vaan katastrofaalinen ja tyypillinen ilves-paniikki.Ilves voittaa Kuopiossa sisuutuneena. Ei tää sarja ole ohi. Paljon jäi parannettavaa ja sen tietää koko joukkuekin.
MoiLyön Ilves paitani vetoa että Clendening on kevään kovin Ilves puolustaja
SAA OTTAA TALTEEN
Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.Mä olen kesästä asti uskonut ja luottanut siihen että Ilves on saatanan vahva keväällä. Tänään nähty lepsuilu 3-1 johdossa oli sen luokan perseennäyttö että tuo luotto ja usko hävisivät kuin taikaiskusta.
Ilveksellä ei pää kestä ja tämä sarja menee KalPalle.
No tämähän on ihan pelkkää paskaa. Ilves vei kuin kuoriämpäriä noita pelejä mutta ei tehnyt maaleja.Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Viime kaudella niemelä vei pennasta sitä selvemmin mitä pidemmälle sarja eteni.
Karjalaisen vuoro?
Ooks sää se tekoäly kun silläkin sama sijoitus Ipalle?Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Karjalaisen vuoro?
Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Karjalaisen vuoro?
Melko turhaa kirjoittaa voittopelin jälkeen kun ei nähdä ongelmia.Hei sinä voittojen jälkeen palstalta karkuun luikkiva ja tappioiden hetkellä röllimetsästä foorumille ejakuloimaan rientävä internetin ihme: sovitaanko, että tällä kertaa palaat tähän asiaan myös siinä tapauksessa, että Ilves ja Pennanen pistävät sarjan halki, poikki ja pinoon tässä neljän viiden seuraavan ottelun aikana?
Ei vaan, oot oikeasti söpö.
Tähän uskon itsekkin, mutta pientäkään painetta en aseta, ettei tarvita kuudetta psykologia. Pelatkoon tasan kuten haluavat ja mitä saavuttaa haluavat.Ilves voittaa Kuopiossa sisuutuneena. Ei tää sarja ole ohi. Paljon jäi parannettavaa ja sen tietää koko joukkuekin.
Pari ottelua vielä jäljellä.Sieltä eka
Kalpa vie sarjan 4-0.Ilves vie sarjan 4-1.