ipa1970
Luottopelaaja
Nyman tekee yli 20 maalia, yli 40 pinnaa.
Väitänpä että viides. Saa ottaa talteen.
Nuo heitetty lokakuussa ja joulukuussa.
Nyman tekee yli 20 maalia, yli 40 pinnaa.
Väitänpä että viides. Saa ottaa talteen.
Nuo heitetty lokakuussa ja joulukuussa.
Meidän palstan kirous.Helvetin profeetta.
Aika moni on sanonut ettet ymmärrä lajista mitään…Nuo heitetty lokakuussa ja joulukuussa.
Kiinni.Ilves ei tule kaatumaan maalivahtipeliin pleijareissa. Pelasi siellä sitten Gunnar tai Jakub.
Hyvin osui maaliin ja hyvin olet jaksanut, vaikka nimimerkkiäsi vastaan on tullut lapsellisia hyökkäyksiä.Nuo heitetty lokakuussa ja joulukuussa.
Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.Eihän tuota usko edes äitis
Älä sitten jätä roikkumaan, koska noita juttuja ei varmasti johto tai Pendo itse tule meille kannattajille koskaan avaamaan.Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Toivon, että puhut paljastuksissasi totta. Vaikka mitä minä olen epäilemään, kipinäketjussakin olin sinun kova fani. Huomista odotellessaKyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Sama henkilö toki halusi hinnalla millä hyvänsä Pennasen tänne ja Tapparaan menettäminen olisi ollut paha juttu.Aika moni on sanonut ettet ymmärrä lajista mitään…
Älä sit vaan jänistä huomenna ja kerro että foorumi vei mennessään.Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Anna tulla sitten oikein sydämen kyllyydestä mitään sensuroimatta.Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Tulen kirjoittamaan kaikki asiat juuri siten miten ne on kuultu ja huom vain ne joiden tiedän olevan totta. Tekstiä tulee.Toivon, että puhut paljastuksissasi totta. Vaikka mitä minä olen epäilemään, kipinäketjussakin olin sinun kova fani. Huomista odotellessa
Totta joo. No ihan sama, laulussa ollaan, jeeeeeSama henkilö toki halusi hinnalla millä hyvänsä Pennasen tänne ja Tapparaan menettäminen olisi ollut paha juttu.
Tuuliviiri jne
Laitappa jo ketjua pystyyn "Haikurin paljastuskirjat 30.3."Tulen kirjoittamaan kaikki asiat juuri siten miten ne on kuultu ja huom vain ne joiden tiedän olevan totta. Tekstiä tulee.
Ja jengi ostaa tämän.Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Joku voi laittaa ja mainita minut siellä, itse en osaa mitään tehdä Mutta ajattelin pitää alkuun suuni kiinni jottei mikään häiritse joukkuetta. Nyt on kuitenkin avata asioita ja kyseenalaistaa miksei mitään ole tehty. Huomenna starttaillaan 12.00Laitappa jo ketjua pystyyn "Haikurin paljastuskirjat 29.3."
Ei vittu, ei aina...Myrrä, Kontiolan ryyppyreissut, miksi aina Ilveksellä on jotain " Salkkari kamaa " kulisseissa.Kyllä asia nyt vain näin on… Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Ymmärrän että ollaan synnytyksessä ja sivussa mutta sitä en että meidän ykkös sentterillä on lupa jättää joukkue kesken tärkeimpien pelien eikä velvoiteta palaamaan. Ok senkin ymmärtää vielä jollain tasolla mutta olisiko tähän pitänyt varautua? Mitä mieltä?Ja jengi ostaa tämän.
Tottakai Palveen lapsen syntymä menee pelien edelle, asiat perspektiiviin.