Bergy37
Vakiokokoonpanossa
Ei mennä kuuden joukkoonEi varmasti mennäkkään. Satavarmasti muuttuu rosteri vielä. Niin on aina ennenkin muuttunut tämän ajankohdan jälkeen.
Ei mennä kuuden joukkoonEi varmasti mennäkkään. Satavarmasti muuttuu rosteri vielä. Niin on aina ennenkin muuttunut tämän ajankohdan jälkeen.
Ei mennä kuuden joukkoon
Kukaan teistä ei oikeasti ole tuota mieltä, kunhan leikitte jotain uniikkia lumihiutaleita näiden raflaavien hot-takejen kanssa.Tämä.
Jep. Toivottavasti kaverit myös seisoo näiden veikkauksiensa takana.Kukaan teistä ei oikeasti ole tuota mieltä, kunhan leikitte jotain uniikkia lumihiutaleita näiden raflaavien hot-takejen kanssa.
Totta, ja jos näin käy niin mun Liigan seuraaminen loppuun siihen.Vitutukseen voi kuolla, jos Konna voittaa Tapparassa mestaruuden viime kevään ryypiskelyn jälkeen.
Ilves nappaa selvän voiton KooKoosta keskiviikkona ja sen jälkeen kellistää Tapparan uudestaan perjantaina.
Sanokaa mua MacGyveriks.Ilves nappaa selvän voiton KooKoosta keskiviikkona ja sen jälkeen kellistää Tapparan uudestaan perjantaina.
Mites huomenna käy?Sanokaa mua MacGyveriks.
Tarkoituksella jätin huomisen pois ennustuksesta, koska voi olla mitä vaanMites huomenna käy?
Kyyberi laukoi noin Sport kotitappion jälkeen.Tämän pelin jälkeen alkaa vähintään neljän pelin voittoputki.