Saa ottaa talteen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Yrittäkää räkänokat yrittäkää. Ei ole kertonut mitään. Eemeli Suomella ei vakavempaa ja on day to day. Vittu mä nautin tästä ku luuserit yrittää hyppiä silmille. Osoittakaa tyhmyytenne ja sen te varmasti teettekin.
Piti ottaa talteen, kyllä tämä sen verran hyvä viesti oli.

@Don Corleone innoittamana.

Pendolino

Luottopelaaja
Minulle tuli hyvin vahva tunne siitä, että Juuso Könönen ei Ilveksessä kevättä näe.

Palaa Kuopioon.

Soho

Tähtipelaaja
Minulle tuli hyvin vahva tunne siitä, että Juuso Könönen ei Ilveksessä kevättä näe.

Palaa Kuopioon.
Sama. Valitettavasti Könönen on edelleen vain varjo siitä Könösestä, joka Kalpassa nousi EHT:lle. Mahdollisuuksia on saanut kahden päävalmentajan aikana ja varsinkin tällä kaudella olisi jopa aika helppo ottaa roolia Ilveksen hyökkäyksestä, mutta on taas valunut pohjille.

Voisi olla miehen omankin kehityksen kannalta fiksua purkaa sopimus ja päästää Kuopioon. Vapauttaisi meillekin pelimerkkejä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Sama. Valitettavasti Könönen on edelleen vain varjo siitä Könösestä, joka Kalpassa nousi EHT:lle. Mahdollisuuksia on saanut kahden päävalmentajan aikana ja varsinkin tällä kaudella olisi jopa aika helppo ottaa roolia Ilveksen hyökkäyksestä, mutta on taas valunut pohjille.

Voisi olla miehen omankin kehityksen kannalta fiksua purkaa sopimus ja päästää Kuopioon. Vapauttaisi meillekin pelimerkkejä.
Tämä on kyllä todella sääli. Aloitti kuitenkin tämän kauden sen näköisesti että oli lupa odottaa parempaa kautta. Nyt hiipunut todella pahasti viime peleissä. Mitähän siellä on taustalla? Ei Könönen n. huono ole mitä nyt on nähty. Symppis kaveri jolle kyllä toivoisi onnistumista. Varsinkin viime kauden jälkeen.

Meklari

Luottopelaaja
Tappara voittaa suomenmestaruuden. Hifk on muutaman jätkän kupla, meillä ei ole millään osa-alueella palaa ja muut tuskin pärjää.

snaipperi

Rivipelaaja
Kouvolassa otetaan iso mylly, minkä päälle pojat raapasee sellasen huutomärän ettei ei oo nähty sitten Miamin ja Skålin kulta-aikojen ja siitä lähtee lento.