Saa ottaa talteen.

Kyllä päävalmentaja ikävä kyllä varsinkin täällä Ilveksessä paremmistakin lähtökohdista on saanut lähteä..
Niin on, mutta en tiennyt, että tässä puhuttiin jostain entisistä valmentajista ja miten heidän kanssa on toimittu.
Tai minä en ainakaan puhunut, mä en usko hetkeäkään että Niemelä saa Ilveksestä monoa.
Ja tarkennetaan vielä sen verran, että tällä kaudella.

• Tykkää
Reactions: 000
"Tämä paita täytyy ansaita!!" Paperilla hyvä joukkue, missä tahto voittaa? Tahto pelata paidalle?Tahto pelata faneille? Muutamia positiivisia yksilöitä Jyppitappiossakin, kuten Soini, Laurell, Török, Pelli ja Latvalakin, joka reagoi ainoalla oikealle tavalla ja suurella sydämellä! Peli vaikuttaa yleisesti siltä ettei nyt ole sydän mukana. Näyttää katsomoon huolimattomalta ja laiskalta. Luistelussa hävitään, kaksinkamppailut hävitään. Liikkeelle lähtö omista kuin hidastetussa leffassa. Nyt herätys!! "Verta, kyyneleitä kentälle, me teemme kyllä osamme!!" Pitkäaikaisena fanina olen jo kokenut konttaamista ja rypemistä menneinä vuosina. Kantanut silti aina logoa ylpeänä. En lopeta kannustamista vaikka hävitään, mutta häviäminenkin on osattava tehdä pystypäin, ylpeästi eikä laiskasti ja välinpitämättömästi. Uskon vakaasti, että kyllä se tästä, mutta tekemistä siinä kyllä on. Ei kuitenkaan tarvitse kuin tehdä oma parhaansa joka vaihdossa, joka tilanteessa ja antaa siten parhaansa paidalle. Osaamista on!!! Ihmetekoja ei tarvitse tehdä! Sydäntä peliin!!!

Ilves häviää runkosarjan voiton jälleen viimeisellä kierroksella jonka johdosta koko 1,5 viikkoa ennen playoff avausta ei foorumilla käydä muuta läpi kuin miten tämä vitun alkukausi pilasi runkkarin voiton.

Takaisin