tahvo83 sanoi:mikähän vällylle tuli?
En muista missä luin, mutta Tuokkola kommentoi jotenkin ympäripyöreästi loukkaantumisia että eteenpäin mennään ja lähiviikkoina saadaan pelaajia kuntoon. Kysyin tätä sairastapausten kommentointia vanhalla foorumilla ja silloin muistaakseni ylläpito kuittasi lääkärin kommentilla, että niissä on myös yksityisyyden suojasta kyse. Eli seura ei saa liian tarkkaan kertoa ettei loukata pelaajan yksityisyyden suojaa paljastamalla liikaa terveystietoja..tynamo sanoi:Olenko missannut jotain vai onko Ilveksen tapa tiedottaa muuttunut? Kukkosen ja Peltolan osalta ei ole kuulunut hiiskahdustakaan sen jälkeen, kun miehet joutuivat sairastuvalle.
Jumala sanoi:Kysyin tätä sairastapausten kommentointia vanhalla foorumilla ja silloin muistaakseni ylläpito kuittasi lääkärin kommentilla, että niissä on myös yksityisyyden suojasta kyse. Eli seura ei saa liian tarkkaan kertoa ettei loukata pelaajan yksityisyyden suojaa paljastamalla liikaa terveystietoja..
Samaa itse olen jo pidemmän aikaa toivonut, että ykköshyökkäysketju näyttäisi:bulftrik sanoi:Ruuttu loukkaantui tänään 3. erässä, toivottavasti ei käyny pahemmin.. Oisko Keräsen aika nousta ykköseen jos Ruutulle tulee pidempi saikku?
Severi sanoi:Samaa itse olen jo pidemmän aikaa toivonut, että ykköshyökkäysketju näyttäisi:bulftrik sanoi:Ruuttu loukkaantui tänään 3. erässä, toivottavasti ei käyny pahemmin.. Oisko Keräsen aika nousta ykköseen jos Ruutulle tulee pidempi saikku?
Sandell - Corso - Keränen
Ilves sanoi:Itse en sotkisi toimivia ketjuja.
oisko tossa ny paikka antaa vastuuta jekille?Battery sanoi:Ilves sanoi:Itse en sotkisi toimivia ketjuja.
Eli laittaisit puolikuntoisen Pesosen tai Flynnin ykköseen ykkösketjun peliajalle? Tai Välimaan, onko mies muuten kunnossa?
Ennemmin laittaisin Jekin ykköseen. Tottakai on pakko sotkea ketjuja, mutta mielestäni kakkonen toimii paremmin kuin kolmonen.Battery sanoi:Ilves sanoi:Itse en sotkisi toimivia ketjuja.
Eli laittaisit puolikuntoisen Pesosen tai Flynnin ykköseen ykkösketjun peliajalle? Tai Välimaan, onko mies muuten kunnossa?