heppuli sanoi:http://www.iltasanomat.fi/videotuomarit/art-1288648556845.html
"...Michael Keränen sai maistaa, miltä tuntuu olympiatason mankelointi."
Gmoo sanoi:Eniten tässä vituttaa miehen puolesta pistepörssin voitto.
Olympia-Ossi kaatoi miehen ja sitten kaatui itse vielä päälle. Keränen otti ilmeisesti kädellä vastaan kun itse kaatui, ja sitten Olympia-Ossi kaatui päälle -> olkapää meni.Raimo78 sanoi:Siis ei helevata! Kertokaa nyt joku ihan oikeasti mistä tässä on kysymys - ja PIAN!
Ristiriitaista tietoa on ilmoilla...
Missä tilanteessa tämä oikein tapahtui? Mihin osui?
Siis kun kaverini mukaan pystyi jatkamaan ottelua, siis täh???
Raimo78 sanoi:Siis ei helevata! Kertokaa nyt joku ihan oikeasti mistä tässä on kysymys - ja PIAN!
Ristiriitaista tietoa on ilmoilla...
Missä tilanteessa tämä oikein tapahtui? Mihin osui?
Siis kun kaverini mukaan pystyi jatkamaan ottelua, siis täh???
Jalmarij sanoi:Eikö kukaan huomannut että Keränen varoi edelliset pelit kontakteja... (jopa karttoi viime viikolla lämäriä) puudutettu olka mikä oli jo parempaa päin kunnes tuli lihaa niskaan. Harmi mutta pahimmissa pelkoscenarioissa ollut kävi toteen.
Mielestäni koetin kertoa, että oli parempaan päin. Viime viikolla ja vielä alkuviikosta varoi kontakteja. Ja piikki kävi olkapäässä tiuhaan.Ikurin Vire sanoi:Jalmarij sanoi:Eikö kukaan huomannut että Keränen varoi edelliset pelit kontakteja... (jopa karttoi viime viikolla lämäriä) puudutettu olka mikä oli jo parempaa päin kunnes tuli lihaa niskaan. Harmi mutta pahimmissa pelkoscenarioissa ollut kävi toteen.
Kyllä tuo ainakin tänään taklaili ihan normaalisti, joten sen takia itse en ainakaan ole osannut epäillä mitään vammaa.